حجت کریمی و هانی کرده

حجت کریمی که مشخصا طی دو ماه اخیر مشاوران درستی را برای خودش انتخاب نکرده، بدترین ضربه را در حساس‌ترین روز مدیریت کوتاه مدتش در باشگاه استقلال خورد.

سرویس ورزش مشرق - هواداران استقلال پس از یک فصل ناکامی دلشان را صابون زده بودند تا در اولین جلسه تمرینی تیمشان همراه با جواد نکونام شیرینی و حلاوت حضور مربی دلخواهشان را بچشند که به جای شیرینی، مشت محکمی به دهانشان کوبیده شد!

فیلم حمله هانی کرده و نوچه هایش به هواداران معترض استقلال

پیش از پرداختن به اتفاقات تلخ اولین تمرین استقلال در کمپ زنده یاد حجازی و حواشی تاسف بار رخ داده در آن، اشاره‌ای می‌کنیم به اتفاقات یک ماه گذشته از سالروز درگذشت زنده یاد ناصر حجازی!

* گاف اول حجت کریمی
درست یک ماه پیش و در تاریخ دوم خرداد علی پروین به اتفاق یحیی گل محمدی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر مزار ناصر حجازی حضور پیدا کرده و در سالمرگ اسطوره باشگاه استقلال یاد و خاطره‌اش را زنده کردند اما مدیریت باشگاه استقلال چند روز بعد درست به همان شکل به بهشت زهرا رفت و پس از حضور بر مزار ناصر حجازی و برخی پیشکسوتان فقید عکسی به یادگار با مزار پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گرفت تا در فضای مجازی مورد تمسخر هواداران پرسپولیس و البته استقلال قرار بگیرد.

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

*آقای دوربینی
حجت کریمی در این مدت گاف‌های دیگری هم داد. او که به ظاهر علاقمند به مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی مختلف است در این مدت برای مطرح کردن اقدامات خود در جهت پرداخت بدهی استراماچونی (که آن هم با توصیه وزارت ورزش به بانک شهر صورت گرفته بود) از شبکه ورزش به شبکه خبر می‌رفت و از آنجا به شبکه ۳ سیما تا طرفداران استقلال او را آقای دوربینی خطاب کنند.

* آلزایمر دو هفته ای!
حجت کریمی که به ظاهر خودش را حامی سرسخت سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال معرفی می‌کرد در تایید درخواست طرفداران استقلال در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد که گزینه اول، دوم و سوم باشگاه استقلال ساپینتو بوده است اما همین مدیر دو هفته بعد، پس از انتخاب جواد نکونام (که این مربی را هم خودش نتوانست به استقلال بیاورد) با انتشار یک متن در صفحه اینستاگرامش الفاظی را در رابطه با سرمربی فصل گذشته استقلال مطرح کرد که باعث رنجش خاطر هواداران و حتی پیشکسوتان باشگاه استقلال شد. همان زمان طرفداران استقلال گفتند او به دلیل فراموشی حرفهای خودش، آلزایمر دارد.

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

* صدای پیشکسوتان را درآورد
حجت کریمی در این حد فاصل با مطرح کردن اسامی مربیانی همچون محمد ربیعی و ساکت الهامی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه بزرگ و پرطرفدار تهرانی را برانگیخت. او همچنین اعتراض طرفداران استقلال را هم به هوا بلند کرد که به شدت نسبت به انتخابات سرمربی استقلال انتقاد داشتند.

* کریمی، نکونام را نیاورد
تنها راه فرار برای حجت کریمی استخدام جواد نکونام بود که این مربی هم مشخصا با مشکلات عدیده ای مواجه شد. حمایت رسانه های برانداز از این مربی، نکونام را در دورترین نقطه از این باشگاه قرارداده بود و دیگر حجت کریمی هم کاری از دستش برنمی‌آمد تا در نهایت با ورود برخی نهادهای نظارتی (آنچنان که برخی خبرگزاری‌های رسمی هم نوشتند) با ملاحظات آنچنانی مسیر حضور نکونام در استقلال هموار شد. پس جواد نکونام هم با وجود چنین ملاحظاتی جهت ایجاد آرامش در فضای باشگاه پرطرفدار استقلال، به این سمت منصوب شد.

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

* مشاور کریمی، ترمیناتورش است!
اما انتخاب مشاور رسانه‌ای باشگاه استقلال نیز حاشیه‌های دیگری را برایش به همراه داشت. کسی که به نظر می‌رسد در این مدت دورادور و پیش از گرفتن حکم رسمی از حجت کریمی هم به او مشاوره می‌داد. فردی با سابقۀ کشتی نویسی که از دوستان دوران حضور کریمی در هیأت رییسۀ فدراسیون کشتی بوده و شاید کریمی تصور کرده در فوتبال هم می تواند به او کمک کند، از جمله گاف‌های دیگر مدیر باشگاه استقلال تا پیش از اتفاقات تمرین اول استقلال بود! با نگاهی سطحی به گاف های این سه ماه(اخیر) هرکس در این سه ماه به کریمی مشاوره داده به جای هموار کردن مسیرش، حکم ترمیناتور (نابودگر) او را داشته است.

* باز هم تقلید از رضا درویش!

حضور در منزل رضا میرزایی درست در همان روزی بود که رضا درویش به عیادت علیرضا بیرانوند رفت. دروازه بان اصلی تیم ملی که از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در فصل گذشته بود پس از نوتیس (هشدار) دادن به باشگاه جهت فسخ قرارداد درویش را تحت فشار گذاشت و مدیرعامل پرسپولیس با مشاوره درستی که از افراد رسانه ای اطرافش گرفت با یک تیر دو نشان زد و به منزل دروازه‌بان تیمش رفت. اما وقتی چند ساعت بعد عکس و تصویر حجت کریمی در منزل رضا کریمی منتشر شد باز هم باعث تمسخر پرسپولیسی ها و حتی برخی از استقلالی ها شد! بازیکنی که در فصل گذشته جزو نفرات ذخیره استقلال به شمار می‌رفت و حالا هم با جراحی زانو لااقل تا ۹ ماه دیگر قادر به حضور در مسابقات نیست و شاید از لیست بیرون برود!

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

کاملا واضح بود مشاوره‌های غلط و تصمیمات احساسی آنی، سبب شده تا گاف های سریالی یکی پس از دیگری اسباب خشمگین‌تر شدن هواداران استقلال را فراهم کند.

*وضعیت بد در فصل نقل و انتقالات
بی پولی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که در روزهای گذشته موجب شد تا مدافع ثابت خارجی استقلال (رافائل سیلوا) هم خبر از فسخ قراردادش بدهد. همه این اخبار منفی کافی بود تا طرفداران استقلال نسبت به ادامه حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این مجموعه معترض باشند.

*بنر جان نثار با کدام افتخار؟
اما اتفاقات تمرین اول استقلال همچون کبریتی بود که به انبار بنزین افتاد! پیش لرزه های زلزله عصر روز عید قربان، زمانی احساس شد که بنر حجت کریمی با متن «جان نثار باشگاه استقلال» کنار تصویر علی امیری (معاون ورزشی باشگاه) در محل تمرین استقلال نصب شد! کمپ استقلال که قاعدتاً باید محل نصب تصویر اسطوره‌های و ستاره‌های فعلی استقلال باشد با بنر مدیریت باشگاه پوشانده شد تا هواداران را بیشتر ناراحت کند. بنری که دقایقی پیش از شروع تمرین پاره شد تا مشخص شود تمرین استقلال آبستن وقایع مهمی خواهد بود.

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

*رژۀ بخیه‌ خورده‌ها و اراذل و اوباش معلوم الحال!
اما رژه گروهی از افراد معلوم الحال با چهره‌های آن چنانی و به اصطلاح گنده لات که آثار زخم‌های عمیق و بخیه روی سر و صورت و دست و گردن شان برای هر بیننده‌ای ایجاد رعب و وحشت می‌کرد در اولین تمرین فصل آن هم در اطراف سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خبر از اتفاقات ناگواری می‌داد.

*هانی کرده دوست مشترک حجت کریمی و...
«هانی کُرده» یکی از افراد حاضر در تمرین استقلال که به اتفاق جمعی از افراد شبیه به خودش در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود دوست صمیمی گروهی از اهالی فوتبال و سینماست. با دقت در روابط صمیمانه حجت کریمی با برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و رابطه نزدیک آنها با امثال هانی کُرده به سادگی می‌توان دریافت که این افراد با دستور چه کسی در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرده بودند تا احتمالاً با مخالفان حجت کریمی برخورد کنند.

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

* از یک معتقدِ مؤمن بعید بود!
قطعاً وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه استقلال نسبت به این مسائل سکوت نخواهد کرد. که البته حراست وزارتخانه بلافاصله نسبت به این موضوعات واکنش نشان داد اما از فردی همچون حجت کریمی که خود را مدیری «معتقد و مومن» معرفی می‌کند، عجیب بود که چرا مجوز حضور چنین افرادی در محل تمرین استقلال را صادر کرده است!

البته دادن بیانیه قابل پیش بینی و محکوم کردن درگیری این اراذل با هواداران و عذرخواهی بابت این اتفاقات، عذر بدتر از گناهی بود که رسانه رسمی باشگاه منتشر کرد؛ چرا که تصاویر خوش و بش این افراد در تمرین و حتی پیش از آن با کریمی و نکونام گویای همه چیز هست!

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

*خوش و بش با هانی کُرده!
او حتی اگر ادعا کند که نمی‌دانسته این افراد قرار است در محل تمرین حضور داشته باشند، باید بلافاصله با دیدن آنها دستور خروجشان از کمپ حجازی را صادر می‌کرد. او باید بلافاصله پس از حضور در تمرین و دیدن بنر خودش دستور پایین کشیدن آن را هم می‌داد.

اما حجت کریمی نه تنها بنر خودش را از روی فنس‌های کمپ حجازی پایین نیاورد بلکه دقایقی هم با هانی کُرده مشغول صحبت شد. شاید در آن لحظات آنها مشغول احوالپرسی از دوست مشترکشان هم شده باشند. فردی که در این مدت گفته می‌شد تاثیر زیادی روی حجت کریمی دارد و شایعه شده بود مدیریت باشگاه استقلال و علی امیری برای تعیین سرمربی فصل آینده استقلال تحت تاثیر حرف‌های او هستند. فردی که البته رفاقت زیادی هم با هانی کُرده دارد!

خودزنی کریمی با شاهکار «هانی کُرده» / «کف‌گرگی» اراذل بر صورت مدیریت باشگاه استقلال با کتک زدن هوادار!

*مدیر استقلال کف‌گرگی خورد نه هوادار
دوره عربده کشی و نوچه پروری به سر آمده. در عصری که هوش مصنوعی کم کم در حال باز کردن جای خود در همه امور است، بهره‌گیری از افرادی که هوش و ذکاوتشان تنها در بازوهایشان متمرکز شده و با بد دهنی و عربده کشی کارشان را جلو می‌برند نه تنها گره ای از مشکلات باز می‌کنند بلکه بیش از هر چیز خودشان را زیر سوال می‌برند.

حجت کریمی که مشخصا طی دو ماه اخیر مشاوران درستی را برای خودش انتخاب نکرده، بدترین ضربه را در حساس‌ترین روز مدیریت کوتاه مدتش در باشگاه استقلال خورد. کف‌گرگی آدم هانی کرده، شاید به ظاهر به صورت هوادار استقلال خورده باشد اما در واقع این ضربه به مدیریت حجت کریمی خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    46 0
    خجالت اوره این فوتبال با این حواشی زشتش. تمام کنید این بی سر و سامانی را. ان شالله
    • Arman NL ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      23 25
      کیسه کشان قهرمان لمپنیزم و مدعی اصالتی که هرگز نداشته اند
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      4 17
      این هانی کرده هیکلی هست یه جا رفته بود با یه مردی میخواست دعوا کنه بیچاره مرده خودش رو ...کرده بود
    • محمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      9 7
      کریم باقری، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، عابدزاده، طارمی ،بیرانوند ، استیلی و........ و چند ده ملیون هوادار نشانه اصالت نیست؟؟؟
    • لنگی ... IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      6 9
      آرمان تو اگه اصالت داشتی هوادار لنگ بی ریشه نمیشدی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    47 1
    درمورد فوتبال فقط یه حرف دارم😛✌️مرگ بر فوتبال
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      11 0
      موافقم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    5 62
    برای چی بهش میگید اوباش کسی که حبسش روکشیده اوباش خواندن خودش جرمه
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      43 1
      بفرما باز دفاع از اوباش شروع شد! چون حبس کشیده نباید بهش گفت اوباش 😂😂😂 اینم سطح استدلال مردم!
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      28 0
      این آقا باید تا حالا ده بار اعدام میشد ،دهها پرونده محاربه داره
    • FR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      29 0
      اره اومده اون وسط داره فیزیک درس میده باید بهش بگیم فیزیکی دان نه اوباش
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      11 0
      عجب ،حبسش کشیده آنوقت تنبیه و آگاه هم شده ؟؟!تاثیری هم داشته که بگیم سند بر اوباش نبودنشه؟ !
    • سعید IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      1 0
      بله بله..حببببس کشیده!حالا چرا حبس کشیده که اونش بمااااند..مطمُنا رو دفاع از ناموس و وطن نبوده..الان فقط این مهمه که چوووون حببببس کشیده ینی دیگه اوباش نییییس..نمیدونم اوباش دقیقا چه تعریفی داره..؟ مملکتی که هنوز داغ شعبان بی مخها رو به دل داره همین میشه دیگه..بعداز ۹۰سال اینبارهانی بی مخ😉تاریخ تو چقده تکراری هستی تااااریخ..👌🏻
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    19 1
    کلافه شدیم، میشه اخبار فوتبال را فیلتر کرد نبینیم؟!😝🥵
    • محمد IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      2 0
      درست میگن باید بهشون بگیم حضرت جناب اقا هانی کرده .از اوباشان وارزل دوزاری قدیم .و از ورزش دوستان غیرتی جدید
  • استقلال IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    22 2
    به کجا چنین شتابان واقعاً باعث تأسفه که باشگاه بزرگ استقلال شده محل تردد افراد معمول الحال و مافنگی مثل هانی ک.... جمع کنید این بساطو بلد نیستین مدیریت کنین خواهشاً برین از استقلال خدا رحمت کنه ناصرخان حجازی، منصورخان پورحیدری رو . مدیران نالایق!!!!!!!! دست از سر استقلال کبیر بردارین
  • کورش DE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 15
    اینها ابدا دوستان کریمی باشند چون کسی که عکس کریمی را پاره کرد بغل هانی کرده ایستاده به کلیپ مراجعه فرمایید
  • سید ابوالفضل موسوی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    17 5
    آقای حجت کریمی صلاحیت گرفتن جارو و حاک انداز و چایی آوردن در باشگاه استقلال را ندارد چه رسد به این که مدیرعامل این باشگاه باشد. مدیرعامل نهادهای مردمی باید انسان بالغ و دنیادیده و کارآمدی باشد. باید در نهایت تجربه و با سعه صدر عمل نماید. به بهانه انقلابی گری و اسلام یک عده جوان ناپخته و خام را بر مصادر امور گماردن نتیجه‌ای غیر از این ندارد....
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      0 0
      به بهانه انقلابی گری و اسلام؟؟؟. دیواری کوتاه تر از انقلاب و اسلام پیدا نکردی بندازی گردنش داداش؟!
  • GB ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    13 5
    معلومه که استادیوم بهترین مکان برای بانوان و خانواده هست.
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      0 0
      طرح احمدی نژاد بود که هیچ وقت هم خودش با خانواده به استادیوم نرفت
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    19 3
    خاک بر سر کسی که طرفدار استقلال پرسپولیس بدبختا پول بیت مال از جیبتون میخورن بعد براشون دست میزنین اخرم اینجور ادم بزارن براتون کتکتون بزنن خدایی ما با کیا زندگی میکنیم
  • ف دال IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    6 3
    درود؛ با اینکه با سیاست‌های کلان رسانه‌تون مشکل دارم، با این‌حال به‌خاطر جسارت‌تون خواننده هر روزه مطالب‌تون هستم. برام جای سؤال‌ـه که چرا... دقیقا چرااااااااا در متن هیچ نامی از دوست مشترک و تأثیرگذار و فلان و بهمان (حتی به‌شکل اختصاری هم که شده)، برده نشده؟ یعنی نگارنده‌ی محترم گمون کرده کسی دنبال‌کننده جدی فوتبال هست که ندونه هانی کرده نوچه قندعلی‌ـه؟ و برای تولدش کیک می‌گیره و می‌بره تا شاد و سورپرایزش کنه؟ طرف سرمربی تیم ملی هست که هست؛ بزرگ‌تر از اون هم بوقت مقتضی (و اگه حق و نیاز باشه) به صلابه کشیده شده و می‌شن. اون‌وقت کسی که علنا در مملکت فریاد می‌زنه بیشتر از 40 ساله فلانه و بهمانه رو نه‌تنها هیچ کاری باهاش ندارند بلکه کرسی سرمربیگری تیم ملی رو هم پیشکشش می‌کنن. مایلی‌کهن هر چه و که هست -خوب یا بد- خوب این جماعت متظاهرِ متملقِ منافق رو شناخته. یاهو.
  • یزدان IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    7 2
    کریمی رو کی اورد سر کار وزیر رو کی اورد سر کار نماینده رو کی با پنج هزار رای وارد مجلس کرد کی تایید صلاحیتش کرد وزیر رو کی محرفی کرد ته تهش انتخاب خودتون هست و تمام
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    22 3
    ی سوال دارم چطور ی جوان بخاطر آتش زدن موتور ی بسیجی اعدام میشه اما این لات دایم الخمر با دهها پرونده مشارکت در قتل ،تجاوز ،قاچاق مواد وزورگیری آزاده ؟
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      4 8
      این چه سوالیه میپرسی پیرمرد
    • جواد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      13 3
      به ولله تنها حرف عاقلانه رو تو زدی
  • فرهاد کریمی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 1
    سلام مدیریت باشگاه باید به فردی با تعصب و با سواد و عاشق استقلال عزیز سپرده شود
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    6 1
    چه وضعشه این شخص مگه کیه وارد ورزشگاه میشه و حتی روش زوم میشه؟ مگه گود زنبورک خونست؟ ادم یاد شعبان بی مخ میفته اینهمه ادم اونجا نتونستند این مردم خپل رو کتک بزنند؟ حیف اسم مرد که روی شما گذاشتند من بودم یک کله میزدم بصورتش دنیا دستش بیاد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    3 0
    جناب سایت فوتبالی . این لاتبازیها که همیشه یک چیز معمول در فوتبال فاسد و لجن فعلیه ، خجالت آور اون عکسیه که هانی کرده و حجت کریمی کنار همن ولی پشت سرشون زنهای جلف و بعضا کاملا بی حجاب دارن با ادا اطوار با یک بازیکن سیاه پوست اجنبی کیسه سلفی میگیرن . ننگه واقعا
  • شسم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    7 2
    نظام اسلامی و لمپنیزم ؟ استفاده از اراذل و اوباش را در این .... ؟!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 7
    هانی کورده همون نبود رفته بود سوریه فیلمشم هس مدافع حرم بود
  • اسماعیلی زاده IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    3 5
    در جواب Arman جناب لنگ در این که برای استقلال اصالتی نمیبینی کاملا حق داری چون در جمع جام آوران آسیا نیستید. اصالت رو توی گروهی میتونی ببین که محل اجتماع باشگاه های هست که قهرمانی اسیا دارن. وقتی شما در جهان و دنیای بزرگان اسیا نیستید چطوری میتونید درکی از دنیای اونا داشته باشید. بله اصالت رو تیمی داره که بازیکنانش جلوی چشم میلیونها ببیننده از انگشت خودشون استفاده میکنند (شیث) اصالت رو تیمی داره که بازیکنش توی هواپیما باعث تا دم مرگ رفتن مردم میشه.. راست میگی ما چنین اصالتی نداریم. حتی ادعاشم نمیکنیم
  • حمید IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    8 0
    اینها یکی را می خوان مثل خلخالی
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    فکر نکنم فوتبال از قشر متوسط و زیر متوسط طرفدار زیادی داشته باشه داره؟
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    3 0
    وقتی رئیس فدراسیون مهدی تاج با اون سابقه‌ی سیاهه و با حمایت بالادستی‌ها پرونده‌ش لاپوشانی شد، هر بی‌نظمی و اتفاقی در هر سطحی از فوتبال‌مون، دور از انتظار نیست. مگه به موارد تخلف آقای شیرازی هیات فوتبال رسیدگی شد؟ یعنی وضع مملکت همه‌جاش همینه.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 3
    مجری لنگی برنامه تلویزیونی که از این ماجرا قند تو دلش آب شده، امروز در برنامه از خود استقلالی ها سنگ استقلال رو بیشتر به سینه می زد! احتمالا دشمنان کریمی برای براندازی این سرپرست ناشی دست به کار شده اند.
  • منالي له ولاتي ایلام IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 14
    بژی کرد ، بژی هانی کورده
  • نادر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 1
    این آقا بدل ومشابهه شعبان بی مخ دهه ۳۰ می‌باشد که ازخودشونیا می‌باشد کسی کاریس نداره
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    خیلی شباهت به پت میده
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    4 4
    همین هانی کرده لیاقتشونه همون فوتبالیایی که سرود ملی را نخواندن و با شکست فوتبال ایران از امریکا تا صبح جشن و پایکوبی کردند. نه می بخشیم نه فراموش می کنیم
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      3 4
      خوب شد باخت از اون بهتر خوب شد گلم نزد چون هنوز داریم گل حمید استیلی رو بعد ۳۰سال میبینیم. فکر کن فلافل ۲هزاری که شده۵۰هزار و گوشت قرمز۵۰۰هزاری و فجایع۱سال گذشته و... همه رو با یه گل طارمی تا ۳۰سال ماستمالی میکردید
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    5 1
    این کارا آدمو یاد انیمیشن سریالی پت و مت میندازه یا احمقند یا جنون دارن!
  • صابر انصاری IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    مردم نون خوردن ندارن هی تیتر بزنید فلانی عکس با اسطوره گرفته تقی چکار کرده نقی چکار کرده. حالا با عکس گرفتن می خوان چی ثابت کنند. اصلا چی معنی می ده.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    من نمیدونم این شهرت و فوتبال چیه که هر کی میره روی صندلیش کارای عجیب غریبی میکنه. واقعا دنیا چقد ارزش داره چه برسه به ورزشش
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 1
    قطعا مدیریت استقلال و پرسپولیس رو وزارت ورزش تعیین میکنه و انتخاب این مدل افراد قطعا نشانه سطح تفکر و روش مدیریتی عزیزان در این دولته
  • مهدی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 2
    هانی ...بیا استادیوم من به شخصه ازت دعوت میکنم بیا لرستان
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 1
    همش تظاهر و دورویی،رانت،پا رو خون شهدا گذاشتن و ضعیف کشی توسط بعضی ها که به ظاهر مومنن…
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 4
    چرا تصویر خانم ها رو مات کردین.حقیقتا خیلی عقب مونده ای
    • سعید موسویان فرد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      1 0
      یعنی واقعا شما فکر کردی تصویر خانم ها مات شده ؟ وقتی شما از سوژه ایی عکس میگیری افراد و اشیا که فاصله زیادی باسوژه دارن و در عمق هستن تصویرشون واضح نیست به عکس اگر روی اون خانم ها که در عمق تصویر هستن زوم کنید این سوژه در این جلو وضوح نداره، یه موضوع فیزیکی هستش بسیار بسیار ابتدایی! مثل جاذبه زمین شما حتی دوربین عکاسی هم دستت نبوده احتمالا با همین موبایله کف دستت دنیا رو شناختی
  • امین IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 1
    گنده کلمه خوبی نیست اما بزرگ محله ما که افتخار شهر تهران هستش پهلوان
  • ایرانی اصیل IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 1
    تیم اگر تیم بو هانی طرفدارش نبود
  • محمد US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    فارسی بنویسید
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    حجت کریمی هم اومده ادامه پولشویی هاشو تو استقلال ادامه بده حالا تا هرجا بتونه پیش میره،اینجام نشد جای دیگه…
  • مسعود IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 1
    هانی کرده چرا باید ازاد بگرده هنوز؟
  • GB ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    فقط اجازه ندهید شعبان بی مخ ها تو این مملکت دوباره قد اعلم کنند .
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    بیچاره هانی کرده و دوستانش که ادامه دهنده راه شعبان جعفری هستند،
  • رستم ایرانی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    یک مشت مفت خوار و اراذل و اوباش که پول بیت المال رو حروم می کنند
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    2 1
    ماهیت کیسه کشا همینه
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      1 0
      ماهیت لنگی ها از این خیلی بدتره
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 1
    لطفا از لفظ اوباش برای این بچه لوتی ها استفاده نکنید
  • س IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    1 0
    کاری ب این قضیه ندارم ولی خدایی اینا کین ک عربده بکشن و ادم کتک بزنن
  • علی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    دولتی که نمی تواند مشکلات روز مره مردم را حل کند چطور میخواهد با تیم داری و منصوب نمودن یک عده نااهل و نادان در مدیریت کردن انها تیم داری کند چرا انها را واگذار نمی کنید چه منفعتی برایتان دارد
  • مهدی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 1
    به نظر من یک نفر کف گرگی نخورد همه طرفداران استقلال کف گرگی خوردن
  • مهدی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    هانی بیا استادیوم ورامین کف گرگی بزن
  • ح ر IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    باید خاک ریخت تو این ورزش که یک مشت آشغال دورو برش جمع شده اند مردم باید از این آشغال های مخرب شدیدا دوری کنند
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    تا چشم طرفداران بدبخت استقلال کور بشود. لیاقتشان همین است .
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      0 0
      لیاقت توی لنگی هم اونه که در تیمتون بابت زدن کف گرگی چند میلیاردی پیاده تون میکنه. انقدر بدبختین که به عنوان الگوی اخلاق هم معرفیش میکنین!!!
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      0 0
      لیاقت توی لنگی هم اونه که یکی رو بیارین بابت زدن کف گرگی چند میلیارد پیاده تون کنه. انقدر بدبختین که به عنوان الگوی اخلاق هم معرفیش میکنین!!!
  • علم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    1 0
    به امید روزی که دو دسته آدم روی کره زمین نباشن: یکی آدمای تووخالی؛ کسایی که روی ورزش و سرگرمی تعصب بیجا دارن... یکی انگل های جامعه مث این لاته بی مصرف و بی سر و پا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس