کد خبر 1503971
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
رئیس‌جمهور: دولت در اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست

رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات، مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

بیشتر بخوانید:

افتتاح طرح آبرسانی به بم و بروات پس از ۱۰ سال وقفه

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت: در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

رئیس‌جمهور: دولت از مسائل مردم غافل نیست

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است و این کارها پیشرفت ساز است.

رئیسی تصریح کرد: در سفر یک‌روزه امروز از چند طرح عمرانی بازدید خواهم کرد. ان شاءالله مردم را در جریان روند طرح‌ها قرار خواهیم داد، هم طرح‌هایی که آماده شده‌اند و هم طرح‌هایی که در مسیر بهره‌برداری قرار دارند.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: یکی از طرح‌های نیمه‌کاره که خوب پیش رفته، شبکه آب‌رسانی از خلیج فارس است که پیشرفت خوبی هم دارد. امروز در میانه راه هستیم و باید ظرف مدت کوتاهی طرح‌ها را به اتمام برسانیم

رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه امروز از چندین طرح در دست اجرا نیز بازدید خواهم کرد، تصریح کرد: باید به سرعت این طرح‌ها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    مطمئنا " زعمل کار براید" به سخنرانی و سخن پراکنی و وعده سرخرمن و ...... نیست!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    خخخخخخخخخخ
  • از گرونی ها چه خبر جناب رئیسی؟ IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    2 0
    از گرونی ها چه خبر آقای رئیس‌جمهور ؟
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    جناب رئیس جمهور عزیز، شما که از رنج مردم خبر داری پس چرا گوش وزیر اقتصاد رو نمیکشی که اینجور با مالیات های سنگین وضع شده امسال پدر کسبه رو داره در میاره؟؟ همه رو دلسرد و ورشسکسته کرده با این قانون مفنگیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس