شمار دستگیرشدگان حمله به هواداران استقلال به هفت نفر رسید

معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: انتشار کلیپی با مضمون ضرب و شتم تعدادی از هواداران و تماشاچیان کمپ تمرینی تیم فوتبال استقلال در روز پنجشنبه و اقدام مجرمانه و شرورانه چند نفر به سرکردگی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران، موجب جریحه دار کردن افکار عمومی شد و خواست عموم مردم از پلیس، برخورد با این افراد بود.

به گفته او، بنابر درخواست مردم، پلیس امنیت تهران بزرگ طبق تکلیف قانونی خود در برخورد با جرائم خشن، پرونده را در دستور کار قرار داد و در روزهای اخیر، هفت نفر از حمله کنندگان و اراذل و اوباش مربوط به اتفاق کمپ تمرینی تیم اسقلال دستگیر شدند.

معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه این افراد با هماهنگی قضایی در بازداشت پلیس قرار دارند، افزود: تحقیقات در مورد این افراد ادامه دارد و فردا (دوشنبه) نزد بازپرس پرونده منتقل خواهند شد.

سرهنگ راستی با تاکید بر ممنوعیت حضور این افراد در اماکن عمومی، گفت: پلیس با همراهی دستگاه قضایی بنا دارد علاوه بر اینکه اراذل و اوباش را نه تنها از حضور در اماکن فرهنگی و ورزشی محروم کند، بلکه از ورود آنها به هر مکانی که محل تجمع مردم است نیز جلوگیری خواهد کرد.

وی وظیفه پلیس را دستگیری مجرمین، تشکیل پرونده و ارائه مستندات اثبات جرم عنوان کرد و افزود: تعین تکلیف مجرم و نوع جزا بر عهده مرجع قضایی است و ما نیز از مراجع قضایی اشد مجازات را برای این افراد که فضای اجتماعی را ناامن می کنند، داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    4 0
    باتشکر باید زودترازاینهاباافغانیها برخوردشودچون جوانان وبچه های انهبارفتن به باشگاهای غیرقانونی بوکس وکشتی حرفه ای تمرین میکنند وچندسال اینده باخلافکارانی که تحت نفوذ عقاید سنی باایرانی وشیعه مخالف هستند مواجه میشویم
    • انسان IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      0 2
      لطفا سریعتر به روانشناس مراجعه کن،افکار نژاد پرستی را از خودت دور کن،میتوانی به بوکس هم بپردازی.
  • وطن پرست DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    1 1
    اقازاده های فوتبال رو بگیرید اینها خود به خود حل می شن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس