اربعین

دبیرستاد اربعین استان تهران گفت: با توجه به توصیه ستاد مرکزی اربعین، زائرین می‌توانند برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند.

به گزارش مشرق، سید کمال سادات در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان تهران افزود: با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های مربوطه برای خودرو شخصی، زائرین اربعین برای رسیدن به مرز از خودروهای شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به دیدار دیروز استاندار تهران با معاون استاندار نجف گفت: گزارشی از تعاملات و همکاری دو کشور در موضوع اربعین و تامین امکانات اولیه و انتقال تجهیزات به نجف اشرف از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دبیر ستاد اربعین استان تهران خاطر نشان کرد: در مورد پشتیبانی در موضوعات مختلف از جمله آب آشامیدنی، سوخت، نقل و انتقال، موضوع کامیونداران، مواد اولیه مثل شکر، برنج، روغن، تامین ژنراتورها و مولدهای برق نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم برای استقرار خادمین انجام شد.

سادات سپس با اشاره به صورتجلسه ۱۱۲ ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای عاشقان اباعبداله و ظرفیت حمل و نقل عمومی، همچنین با توجه به توسعه پارکینگ‌ها وزیرساخت‌های مربوطه زائرین می‌توانند از خودرو شخصی برای رسیدن به مرز استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    5 0
    آیا جاده ها و معابر ظرفیت این همه خودرو را دارد
  • سید مهدی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 0
    لطفا آغاز بلیط اتوبوس ویژه اربعین هم اینترنتی و هم حضوری دوتاش پیگیری باشید ممنونم میشم
  • امیین IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 1
    که مثل پارسال تمام چرخ و لوازم خودروهامون سرقت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس