صحرایی: رتبه‌بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است، کار در حال انجام است و از وعده خودمان عقب نیستیم.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۴ تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات است و در سطح مناطق هم کارشان بالا رفته است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در رسیدگی به اعتراضات باید یک پله بالاتر بررسی شود. اگر کسی رتبه شهرستانی یک و دو دارد، در مرحله اعتراض، باید استان و سپس کشوری پیگیری شود. کار در حال انجام است و از وعده خودمان عقب نیستیم.

وی درباره جشنواره «الف تا» گفت: این جشنواره به معنای الفبای تحول است. بزرگترین جشنواره تربیتی ما بعد از انقلاب است و هر چه کار تحولی کردیم، ان‌شاءالله هفته آینده آن را نشان می دهیم و تصویر واقعی نظام تعلیم و تربیت را می توانیم در آن جشنواره ببینیم و در مصلی برگزار می شود و اهداف مهمی دارد و در سطح بین المللی در آن شرکت کردند. آثار برتر علمی و فرهنگی و آموزشی و تربیتی از سراسر کشور به تهران می آیند و در آن دیده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    یعنی بخدا کار اگر دست کار دان بود. نهایتا دوماه جمع میشد دست یکسری افتاده فقط دارند دور خودشان می چرخند دوساله دارند برای یک میلیون معلم که در سیستم سابقه و مدرک و ضمن خدمتشان و پست ها و محل خدمت با یک دکمه مشخص میشود دارند دنبال رتبه او می گردند آنوقت می گوییم چرا ایران با این همه ثروت وضع کشورمان اینطوری هست
  • قاسم IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    اول یه مشت بی سواد بررسی الکی بکنند بعد اعتراض بعد همین جوری سرکارباشیم.واقعا که باید به حال این افرادگریست.که آگاهانه دارند فرهنگ کشور رو نابود میکنند کسی هم چیزی نمیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس