کد خبر 1505688
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
تماشای صحنه تصادف، مرگ جوانی را در اصفهان رقم زد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از برخورد منجر به فوت یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با فردی که در حال تماشای صحنه تصادف بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در پی واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور زرین‌شهر به سمت اصفهان، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه اصفهان-شهرکرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تا رسیدن تیم گشت و تأمین امنیت ترافیکی صحنه تصادف، برابر عادت اشتباهی که برخی از رانندگان دارند، یکی از رانندگان خودروهای عبوری که جوانی ۲۸ ساله بوده برای تماشای صحنه تصادف در صحنه حضور داشته که یک دستگاه سواری پژو پارس با او برخورد و منجر به جان باختن وی می‌شود.

زارع بیان کرد: علاوه بر اینکه تجمع افراد و رانندگان برای تماشای صحنه تصادفات در راه‌ها خطرات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت و منجر به حوادث و تصادفات بعدی خواهد شد، این موضوع سرعت رسیدگی به تصادفات توسط کارشناسان پلیس راه و همچنین امدادرسانی به آسیب‌دیدگان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ را نیز کاهش خواهد داد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به کلیه رانندگان وسایل نقلیه و عابران توصیه کرد هنگامی که در راه‌ها صحنه تصادفی مشاهده می‌کنید به هیچ عنوان برای تماشای صحنه تصادف توقف و تجمع نکنند که این مهم باعث ایجاد ترافیک در مسیر و وقوع تصادفات و حوادث بعدی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    الان میشه زندگی پس از زندگی
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    سلام هم وطنان عزیز اگر خدای ناکرده تصادف مشاهده کردید خواهشا همه کار شناس نشوید ایجاد ترافیک حتما جان انسانی را که تصادف کره به مخاطره انداخته وعامل مرگ دیگران نشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس