هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره اجرای سیاست غزه در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا هدف حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق از روزنامه القدس العربی، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پاسخ به اظهارات یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر پیاده سازی سیاست اعمال شده توسط این رژیم در غزه در کرانه باختری اظهار داشت: نتیجه جنگ در غزه ریشه کن کردن رژیم اشغالگر، شکست آن و تبدیل غزه به پایگاهی برای مقاومت بود، حال اگر دشمن بخواهد همین سیاست را در کرانه باختری پیاده کند، با شکست مواجه خواهد شد، سپس ریشه کن شده و از کرانه باختری بیرون رانده می‌شود.

العاروری تاکید کرد: مقاومت در کرانه باختری در حال توسعه و رشد است و نبرد جنین الگوی پیروزی و نماد مقاومت است؛ چراکه صهیونیست‌ها شکست خورده و دست از پا درازتر از آن خارج شدند.

العاروری همچنین خاطرنشان کرد که مقاومت و اتحاد تنها گزینه واقعی ملت فلسطیسن برای شکست رژیم صهیونیستی است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا هدف حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شد و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز امروز بعد از دو روز یورش به جنین و وقوع عملیات استشهادی در شهر تل آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد و پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت غزه به این یورش، اعلام کرد که یورش به جنین به پایان رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس