کد خبر 1506084
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
رئیس جمهور برزیل اعتبار آنچلوتی را زیر سوال برد

رئیس جمهور برزیل انتخاب کارلو آنچلوتی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش را زیر سوال بُرد و گفت: او چرا مشکلات فوتبال ایتالیا را حل نمی‌کند. آنها حتی نتوانستند به جام‌جهانی راه یابند.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها مذاکره به آنچلوتی موفق شد سرمربی مطرح ایتالیایی را استخدام کند. او رسما پس از اتمام فصل پیش‌رو و پایان کارش در رئال‌مادرید، سرمربی برزیل خواهد شد تا هدایت پرافتخارترین تیم ملی جهان را برعهده بگیرد. این نخستین تجربه مربیگری آنچلوتی در عرصه ملی است.

اما سایت گل نوشت: لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل اعتبار آنچلوتی را زیر سوال برد و به او پیشنهاد کرد که باید روی حل مشکلات ایتالیا تمرکز کند، زیرا آتزوری حتی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم راه پیدا نکرد.

داسیلوا بیان کرد: آنچلوتی هرگز مربی ایتالیا نبود و چرا مشکلات فوتبال ایتالیا را حل نمی‌کند، آنها حتی در جام‌جهانی گذشته حضور نداشتند.

رئیس جمهور معتقد است مشکلات اخیر برزیل در تورنمنت‌های بزرگ، در درجه اول به دلیل کمبود بازیکنان باکیفیت بالا است تا ضعف مربیگری.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    داسیلوا درست گفته برزیل دیگر آن بازیکنان خلاق وتیکنیکی مثل رونالدو رونالدینهو ریوالدو وکارلوس که هرکدام یکوزنه بزرگ برای هرتیمی بودند ندارد
  • ماتادور IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    کس گفته رئیس جمهور سرزمین قهوه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس