ابراز همبستگی پاکستان با ایران و محکومیت حمله تروریستی زاهدان

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی امروز در زاهدان را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت امور خارجه پاکستان ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این کشور حمله تروریستی زاهدان که منجر به شهادت دو نفر از نیروهای امنیتی ایران شد را محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: پاکستان در مقابله با معضل مشترک تروریسم در کنار مردم و دولت ایران است و با آنان ابراز همبستگی می‌کند.

رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در ایران نیز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: ما به نیروهای امنیتی ایران که در شکست طرح شیطانی تروریست‌ها به شهادت رسیدند، ادای احترام می‌کنیم.

قریشی به خانواده‌های شهدای حمله زاهدان تسلیت گفت و برای بهبودی کامل آسیب دیدگان آرزوی سلامتی کرد.

همچنین بخش مطبوعاتی سفارت پاکستان در تهران در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرد: پاکستان حمله تروریستی زاهدان را به شدت محکوم می‌کند.

سفارت پاکستان با اعلام همبستگی با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی زاهدان و همچنین نیروهای امنیتی ایران، تاکید کرد که اسلام‌آباد تروریسم را در همه اشکال و ظواهر محکوم می‌کند.

سخنگوی فراجا گفت: غائله حمله تروریستی صبح امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت هر چهار تروریست مهاجم به پایان رسید. ۲ نفر از نیروهای انتظامی نیز در این درگیری به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    مرگ برپاکستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس