کد خبر 1506680
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مبلغ انتقال لژیونر ایرانی به تیم سابق لواندوفسکی لو رفت

علی قلی زاده بعد از انتقال به لخ پوزنان باید ۲ تا ۳ ماه برای انجام اولین بازی خود صبر کند.

به گزارش مشرق، باشگاه لخ پوزنان از چند هفته پیش خود را آماده یک انتقال بزرگ کرده است. علی قلی زاده، ستاره ایرانی باشگاه شارلوا، با این باشگاه لهستانی به توافقات خوبی دست یافته و به زودی قرارداد او نهایی خواهد شد. این بازیکن که قرار است جای میشل اسکوراش را در ترکیب لخ پوزنان پر کند برای انجام اولین بازی خود باید حداقل ۲ الی ۳ ماه صبر کند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در پوزنان به سر می برد و منتظر دریافت مجوز کارلهستان برای ثبت قرارداد خود با تیم جدیدش است؛ قراردادی که با رقم ۱.۸ میلیون یورو (حدود ۱۰۰ میلیارد تومان) او را به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه لخ پوزنان تبدیل خواهد کرد. یک رسانه لهستانی با تایید این خبر اعلام کرد که دریافت مجوز کار در این کشور چند روز به طول می انجامد و معرفی قلی زاده احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.

قلی زاده بلافاصله بعد از عقد قرارداد نمی تواند برای لخ پوزنان بازی کند. او در حال حاضر مصدوم است و برای بازگشت به میادین ۲ الی ۳ ماه زمان نیاز دارد. به این ترتیب ستاره ایرانی لج پوزنان دیدارهای ابتدایی مقدماتی لیگ اروپا و دور اول لیگ لهستان را از دست خواهدداد.

وینگر ایرانی فصل گذشته شارلوا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ یک گل زد و یک پاس گل داد. بهترین عملکرد او به فصل ۲۱-۲۰۲۰ بر می گردد که در ۳۷ بازی در لیگ بلژیک ۸ گل زد و ۷ پاس گل داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس