کد خبر 1506878
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
سنتکام: سرکرده داعش را در سوریه هدف قرار دادیم!

سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک تروریستی داعش در سوریه شد!

به گزارش مشرق، سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز یکشنبه در بیانیه ای ادعا کرد که سرکرده ارشد گروهک تروریستی داعش را در سوریه هدف قرار داده است.

در بیانیه صادره از سوی این نهاد تروریستی در این خصوص ادعا شده است که در جریان عملیات ۲ روز پیش علیه تروریست‌ های داعش در شرق سوریه، ۲ تروریست داعشی را به هلاکت رسانده است.

مطابق با این بیانیه، در حمله هوایی روز جمعه در شرق سوریه، «ابواسامه المهاجر» سرکرده داعش به هلاکت رسیده است.

بیانیه صادره از سوی سازمان مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا می کند که در جریان این عملیات غیرنظامیان کشته نشده اند؛ اما نهوز ارزیابی های مرتبط در این باره تکمیل نشده است.

این نهاد تروریستی در ادامه افزود که عملیات روز جمعه در شرق سوریه، با پهپاد MQ-۹s انجام شد.

سنتکام: سرکرده داعش را در سوریه هدف قرار دادیم!

سنتکام ادعا کرد که اجرای این عملیات توسط هواپیمای روسی مورد مزاحمت قرارگرفت!

نیروی هوایی آمریکا چندی پیش از رهگیری هواپیماهای بدون سرنشین خود در آسمان شمال شرق سوریه توسط ۳ جنگنده روسی خبر داده بود.

ژنرال «الکس گرینکویچ» فرمانده نیروی هوایی در فرماندهی مرکزی ایالات متحده در بیانیه‌ای رزمایش روسیه علیه پهپاد MQ-۹ Reaper آمریکا را «ناامن و غیرحرفه‌ای» توصیف کرد.

این ژنرال آمریکایی مدعی شده که پهپادهای این کشور بر فراز آسمان شمال شرق سوریه در حال رصد اهداف داعش بوده اند.

فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند و با فاصله بسیار نزدیک آن‌ها را به خارج از مرز هوایی سوریه می‌کشانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    2 0
    دروغ به این بزرگی
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    باشه، قبول کردیم!!! هیچوقت فراموش نکنین که یانکی جماعت دهنشو باز کنه ازش فقط دروغ درمیاد و لا غیر و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس