کد خبر 1507018
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
ادعای عجیب رئیس فدراسیون کشتی روسیه

میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه با اشاره به اهمیت حضور نامداران این کشور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: همه می‌دانند تا زمانی که روس‌ها در کشتی غایب هستند نمی‌شود به یک ورزشکار قهرمان گفت.

به گزارش مشرق، سایت کشتی روسیه مصاحبه‌ای از مامیاشویلی منتشر کرد که رئیس فدراسیون کشتی این کشور در مورد برخی مسائل و مشکلات پیرامون حضور قهرمانان روسیه در مسابقات جهانی و المپیک اشاره کرده است. میخائیل مامیاشویلی در این گفت وگو با اشاره به تحریم ورزش روسیه گفت: برخی با تصمیمات خود به دنبال آن هستند تا کل جنبش المپیک را در مسیر نابودی قرار دهند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند شد این افراد اقلیت هستند اما این اقلیت فعلا تصمیم‌گیرنده به شمار می‌روند. باید امیدوار باشیم که عقل سلیم و روحیه حداکثری در ورزش جهان حاکم شود.

وی با اشاره به حضور تیم‌های پایه کشتی در مسابقات قهرمانی اروپا گفت: حضور ما در تورنمنت‌های مختلف رده پایه نشان داد که خوشبختانه هنوز جامعه ورزش در برابر زیاده‌خواهی اقلیت‌های تصمیم گیرنده تسلیم نشده است. تعداد زیادی از مسوولان ورزش کشورهای اروپایی به ما تبریک گفتند و حتی برای پیشرفت کشتی خود درخواست اردو مشترک داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه کشتی با حضور روس‌ها جذاب خواهد شد گفت: همه می‌دانند تا زمانی که بدون روس‌ها رقابت می‌کنید، نمی‌توان به شما قهرمان گفت.

تیم زیر ۱۵ سال کشتی روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا که در شهر کاپوسوار مجارستان برگزار شد شرکت کرد. حضور کشتی گیران رده‌های سنی در مسابقات قهرمانی قاره سبز روزنه امیدی برای آزادکاران نامدار این کشور است تا بتوانند در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان در بلگراد حضور داشته باشند.

ورزش روسیه از زمان آغاز جنگ این کشور با اوکراین از سوی نهادهای بین‌المللی تحریم و اجازه حضور در رقابت‌های بزرگ جهانی و قاره‌ای را ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    کجای این ادعا عجیبه؟ عجیبه یعنی اینطور نیست؟
  • امین IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    کاملا درست گفته...قهرمانی بدون روسها فاقد اعتباره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس