ادعای توافق درباره برچیدن چادرهای حزب الله از مناطق مرزی

یک شبکه ماهواره‌ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.

به گزارش مشرق، شبکه الحدث به نقل از برخی منابع مدعی شدکه آمریکا به رژیم صهیونیستی اعلام کرده حزب الله آماده است در مقابل توقف ساخت دیوار امنیتی در منطقه غجر، چادرهای نصب شده در مرز با فلسطین اشغالی را بردارد.

این در حالی است که در روزهای اخیر موضوع نصب چادرهای حزب الله در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی به موضوعی جنجالی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده بود.

روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست هفتگی کابینه را تنها دقایقی پس از تشکیل آن، ترک کرد تا با یواف گالانت وزیر جنگ خود جلسه‌ای خصوصی در زمینه یک مساله امنیتی فوق العاده و غیرعادی برگزار کند.

دقایقی بعد رسانه‌های عبری گزارش دادند که در این جلسه نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو اعلام کرده‌اند که امکان برچیدن چادرهای حزب الله از مناطق مرزی وجود ندارد.

حال باید دید که ادعای شبکه الحدث در این باره که حزب الله برای برچیدن چادرهای خود در ازای توقف ساخت دیوار امنیتی در منطقه غجر (مرز لبنان و اراضی اشغالی) توافق کرده، تا چه اندازه می تواند درست باشد. البته این موضوع را باید در نظر داشت که اقدامات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه غجر با اعتراضات اهالی منطقه و ارتش لبنان نیز در روزهای اخیر روبرو شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس