کد خبر 1508037
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
دبیر رئیس فدراسیون کشتی ماند

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز برگزار و علیرضا دبیر با کسب ۳۸ رای از اعضا مجمع دوباره رئیس فدراسیون کشتی ماند.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۲ و به ریاست محمد پولادگر معاون توسه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان علیرضا دبیر با رای اعضا مجمع برای چهار سال دیگر دوباره رئیس فدراسیون کشتی باقی ماند.

در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی خبر داد.عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد. نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت.

اعضای حاضر در این مجمع ۳۸ نفر بودند که در پایان رای گیری و از میان ۳۸ رای ماخوذه علیرضا دبیر با ۳۸ رأی رئیس فدراسیون کشتی شد. یک رای سفید بود. با این حساب علیرضا دبیر برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون کشتی ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    2 5
    علیرضا دبیر شایسته ترین شخص با فاصله بسیار با بقیه برای ریاست فدراسیون کشتی است. کشتی ایران روزهای پرافتخاری پیش روی خواهد داشت.
  • میثم IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    2 4
    داداشم دبیر
  • رزمنده گمنام IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    2 2
    این بنده خدا که خودش از جنس کشتی و قهرمان جهان هست خوب حمایتش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس