کد خبر 1508096
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
حسین عبداللهی فر

۲۶ تیر بر اساس تقویم رسمی کشور روز خانواده نام گرفته و اگر گفته شود فردای ایران در گرو خانواده است سخن گزافی نیست.

به گزارش مشرق، حسین عبداللهی فر طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: ۲۶ تیر بر اساس تقویم رسمی کشور روز خانواده نام گرفته و اگر گفته شود فردای ایران در گرو خانواده است سخن گزافی نیست. از همین رو، دشمنان ایران خانواده را آماج جنگ شناختی قرار داده و سعی می‌کنند با شگردهای مختلف حجاب زنان را کمرنگ و غیرت مردان را کاهش دهند تا در واقع کانون خانواده را فرو ریزند.

رابطه رنگ چادر زنان با کانون خانواده به رابطه رنگ برگ درختان با ریشه‌های آن شباهت زیادی دارد. وقتی برگ درختان بر اثر بیماری در ریشه‌ها رنگ باخته و شروع به ریزش کند در واقع این درخت است که در معرض خشکی و مرگ قرار گرفته است. بنابراین وجود حجاب بر سر زنان حکایت از سلامت ریشه‌های خانواده می‌کند.

بنابراین، اولین برنامه دشمن در قالب جنگ شناختی کمرنگ‌سازی حجاب است که سابقه آن به سال‌های اولیه دهه ۷۰ باز می‌گردد. ابتدا چنین القا می‌شد که حجاب فقط چادر نیست و در گام دوم به سراغ تغییر رنگ چادر ایرانی رفتند تا این نماد اسلامی و پرچم عفت را از سر زن ایرانی بردارند. در گام‌های بعدی چادر مزاحم و عریانی به عنوان زیبایی قلمداد شد. در حالی که آدمی وقتی واجب الپوشش شد که در جنگ شناختی دشمن شکست خورد و خداوند برای پوشاندن زشتی‌های انسان وی را به پوشش راهنمایی کرد. شیطان، اما از همان هنگام تاکنون کوتاه‌ترین راه برای گمراه‌سازی انسان را کاهش پوشش آدمی دانسته و از همین راه میلیاردها تن از ابنای بشر را به جاده انحراف کشانده است.

شیاطین امروز و دولت‌های شیطانی هم همین راه را انتخاب کرده‌اند، اما راز عدم تمکین برخی به پذیرش فرهنگ برهنگی و ولنگاری رفتاری را در برخورداری از خانواده اصیل دانسته و بر این باورند که تا زمانی که خانواده هست عفت هم هست و تا زمانی که چادر مشکی هست خانواده هم هست. وقتی خانواده هست امکان شکل‌گیری شخصیت سالم هم هست. مادامی که خانواده وجود دارد قیودات اخلاقی نیز بر روابط میان فردی و اجتماعی جامعه حاکم است.

تضعیف عنصر خانواده در افراد و جامعه، سبب تضعیف رکن رکین هویت و شخصیت افراد و سرگرمی به امور کم اهمیت و مبتذل شده و این امر، نفوذ و رخنه فرهنگی و نهایتاً عملیات «تغییر» را میسر می‌سازد و این دقیقاً نقطه مقابل جایگاه مطلوب خانواده در جامعه اسلامی است. زمانی که خانواده هست امکان رشد و تکامل استعدادهای فردی نیز وجود دارد. آنگاه که خانواده برقرار است همبستگی اجتماعی و وحدت ملی هم برقرار می‌شود. تا وقتی کانون پرمهر و محبت خانواده هست ایثار و از خود گذشتگی در فرهنگ جامعه مشهود است. بنابراین دشمنان ملت ایران تضعیف کانون خانواده را با شگردهای پیچیده‌ای در دستور کار جنگ شناختی خود قرار داده و با القای گزاره‌های زیر سعی می‌کنند تا از شکل‌گیری خانواده در کشور جلوگیری به عمل آورند:

۱-‌حجاب فقط چادر نیست.

۲-‌رنگ سیاه سبب دلمردگی آدمی و جامعه می‌گردد.

۳- عفاف و حیا ربطی به حجاب و پوشش ندارد.

۴-‌زندگی بهتر در گرو رابطه غیرمتعهدانه و آزادانه است.

۵-‌تشکیل خانواده تعهدآور و فرزنددار شدن مسئولیت زاست.

۶-‌کسانی که فکر می‌کنند رابطه نامحرمان اشکال دارد بی ظرفیت هستند.

۷-‌ازدواج‌های سفید و هم‌خانگی راه فرار از مسئولیت اجتماعی است.

۸-‌خانواده سبب ازدیاد جمعیت و افزایش جمعیت ریشه همه مشکلات است.

۹-‌فرزند بیشتر سبب فقر بیشتر می‌گردد.

۱۰-‌جمعیت بیشتر آینده بشر را به مخاطره می‌افکند.

۱۱-‌ازدواج در سن پایین نشانه حماقت است.

۱۲- خانواده پرجمعیت نشانه عقب افتادگی است.

۱۳-‌حیوانات زیادی مانند سگ و گربه می‌توانند جای فرزند را پر کنند.

۱۴-‌حجاب محدودیت است و زن غربی طعم آزادی را می‌چشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رسولی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    5 102
    استاد محترم ریشه همه مشکلات فرهنگی در اموزش و پرورش است و به تعبیر امام خمینی (ره) اگر اموزش و پرورش درست شود مملکت درست خواهد شد.متاسفانه ریشه مشگلات را فراموش کردیم و داریم از شاخ و برگ درخت فرهنگی و پرورشی ایراد می گیریم
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    82 9
    این حرف استاد رحیم پور ازغدی است که "حجاب فقط چادر نیست" پوشیدگی مهم هست. شما چرا این گزاره رو به دشمن نسبت میدید؟ نباید تعصب داشته باشید روی پوشش خاص. پوشیدگی مهمه. اینجور جامعه فکر میکنه سلیقه ش و نظرش نادیده گرفته شده و داره پوشش خاص بهش تحمیل میشه! این زدگی میاره.
  • ایران قوی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    2 87
    حجاب برای مردان رو هم تفسیر کنید تا ما بدونیم در کجای گود ایستاده ایم!؟!؟
  • امیر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    65 8
    یکی را نگفتی کی گفته حجاب اینگونه در قرآن امده
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    2 60
    بسیار عالی
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    خيلي از حرفاش درسته
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    آموزش و پرورش گران است همش شده غیر دولتی
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    خوراک و پوشاک را گران کردین
  • CA ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    یکی از بدترین شگردهای دشمن برای نابودی خانواده‌های ایرانی فقر، فلاکت و بیکاری جوانان خانواده‌های ایرانی است، راستی دشمن واقعی کیه؟!!!
  • محمد IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    با منفی ها که می زنند مشخص از ترفند و برنامه منفی زن استفاده می کنند.وقتی صحبت ها عین روز روشن و مشخص و رد ان یعنی عقده گشایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس