کد خبر 1508121
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
بازسازی ورزشگاه آزادی چند سال طول می‌کشد؟

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر آزادی را به ما تحویل بدهند و اعتبار لازم را داشته باشیم، بازسازی آن ۱۸ تا ۲۰ ماه زمان می برد در غیر این صورت مجبوریم همزمان با برگزاری بازی‌ها و طی ۳ سال کار را پیش ببرم.

به گزارش مشرق، مهیار عسگریان، مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان بازدید معاون رئیس جمهور از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ضمن تقدیر و تشکر از او، گفت: بازدید رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور با توجه به مشغله کاری انرژی و قوت قلب به ما داد که حضور وی نشان داد که این موضوع برای سازمان محیط زیست اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: وظیفه ما این است که در حوزه ورزش فرهنگ و عادت‌های ورزشی را که حافظ محیط زیست هست، اجرا کنیم‌ و در ساخت و نگهداری اماکن ورزشی مفاهیم زیست محیطی را بگنجانیم تا محیط زیست را سلامت نگه داریم.

عسگریان تصریح کرد: این مجموعه ۴۵ هزار متر مربع است و تلاش بر این اساس که منطقه غربی و طبقه همکف آن را در راستای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بتن ریزی کنیم. ما نمی توانیم تا زمان برگزاری رقابت‌های فوتبال بازسازی را به پایان برسانیم مگر این که فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با ما داشته باشد. سعی داریم کارهای ساختمانی را به اتمام برسانیم تا همزمان با برگزاری بازی‌ها ادامه کار را نیز داشته باشیم.

مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: آزادی ۳ بخش ضلع غربی، شرقی و پشت دروازه‌ها را دارد که کار بازسازی را از ضلع غربی که شرایط خوبی نداشت، آغاز کردیم تا نیمکت ذخیره ها و فضای رختکن‌هاب این بخش را به زودی آماده کنیم. در بخش دیگر ضلع شرقی و پشت دروازه‌ها را آغاز خواهیم کرد.

عسگریان در پاسخ به این پرسش که این پروژه چقدر زمان‌بر است، افزود: اگر آزادی را به ما تحویل بدهند و اعتبار لازم را داشته باشیم، ۱۸ تا ۲۰ ماه زمان می‌برد در غیر این صورت همزمان با برگزاری بازی‌ها ۳ روز در هفته را از دست می‌دهیم و تنها ۴ روز زمان برای بازسازی باقی می ماند و در این صورت پروژه طی ۳ سال انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: نمونه کار را قبل از شروع بازی‌ها نشان می دهیم و این نمونه نشان می‌دهد که آزادی در آینده به چه شکلی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    0 0
    میدونستیم که عرضه ندارید یکی مثل این ورزشگاه بسازید ولی حالا میبینیم که حتی عرضه تعمیر اساسی هم ندارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس