صحرایی: دریافت وجه از اولیا در مدارس دولتی خلاف قانون است/مردم گزارش کنند

وزیر آموزش و پرورش، جزئیات فرایند استخدام آموزگار را تشریح کرد و گفت: هدف ما این است معلمی انتخاب شود که خلق و خو و علاقه معلمی در او کامل باشد.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص فرایند فرایند استخدام آموزگار، اظهار کرد: مدتی است که فرایند استخدام آموزگار شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این مدل فرایند استخدام، یک کار نو است و سابقه قبلی ندارد، افزود: داوطلبان معلمی، ۶ ساعت در درون این فرایند باید توانایی‌های معلمی، توانایی‌های ارتباطی‌شان با اولیا و توانایی‌های ایفای نقش‌شان ارزیابی شود تا بتوانیم ان‌شاءالله معلم خوب برای بچه‌ها پیدا کنیم.

صحرایی تصریح کرد: هدف ما این است که معلمی انتخاب شود که اولاً خلق و خو و علاقه معلمی در او کامل باشد، ثانیا سواد کافی داشته باشد و ثالثاً تعهد کافی نسبت به آرمان‌های انقلاب داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت شغل معلمی، گفت: معلم، امانتداری است که بزرگترین سرمایه خانواده‌ها در اختیار اوست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این معلمان به دوره آموزشی می‌رسند؟»، اضافه کرد: به طور طبیعی یک آموزش فوری خواهند داشت اما یک دوره آموزشی حین خدمت هم تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود.

صحرایی افزود: مطلوب ما این است که معلمان جدیدالورود پیش از شروع به خدمت، این دوره ها را بگذرانند؛ اما نوع آزمون ما یعنی آزمون کتبی و نوع فرایند ارزیابی، به‌گونه‌ای است که واقعاً آنها را برای کلاس درس آماده می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 0
    قیافه این بابا دوزار نمی ارزه بعد وزیر صداش می کنید؟
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      0 0
      نوبخت هم به احمدی نژاد تو انتخابات ۸۴ گفت قیافت بدرد ریاست .ج.نمی خوره احمدی نژاد گفت بدرد نوکری مردم که میخوره.
  • هادی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 0
    استخدامی های جدید رو برید ببینید. خدایی لعنت بر گزینش آموزش و پرورش. دختره بلاگره،صبح تا شب داره استوری و پیت هیکل لختشو واسه ملت میذاره بعد پیام میده که استخدام آموزش و پرورش شدم!!! بعد انتظار دارن که دانش آموز انقلابی تربیت کنه؟ نظام اسلامی در تناقض غوطه وره. وقتی پارتی بازی جای اصول رو بگیره مملکت میشه همین که هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس