کد خبر 1508622
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
برق

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق تهران گفت: برق ۴۵ مرکز اداری پر مصرف به دلیل عدم همکاری با وزارت نیرو قطع شد.

به گزارش مشرق، رامین پوریا گفت: تا تاریخ بیست و چهارم تیر ماه جاری همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت مصرف بسیار خوب بوده و در این زمینه همکاری بسیار مناسبی در این بخش صورت گرفته است و ۸۰ درصد از برنامه‌ها در مدیریت مصرف ادارت محقق شده است و به مرز همکاری ۱۴۰ مگاواتی در بخش اداری رسیده ایم.

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع برق تهران گفت: بنابر برنامه ریزی از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف مقرر شد که شنبه‌ها شرکت توزیع برق تهران در خصوص معرفی آن دسته از اداراتی که همکاری مناسبی نداشته اند اقدام کند.

او می‌گوید: طبق بررسی‌های صورت گرفته تا به امروز سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان اوقاف وامور خیریه، بانک شهر، قسمت ادرای دانشگاه آزاد تهران غرب و قسمت اداری دانشگاه تربیت مدرس همکاری نداشته و اقدام به افزایش مصرف برق در ساعات اوج کرده اند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اخطارهای صادر شده، امروز اقدام به قطع برق ۴۵ مرکز اداری فاقد همکاری کرده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SMAH1 IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    «سازمان حفاظت محیط زیست» همون هایی نیستند که توافق پاریس رو توصیه کردند و قرار بود تولید برق رو برای دلایل زیست محیطی کم کنیم! حالا چرا نمی روند در غار زندگی کنند و دارند برق مصرف می کنند تا خنک شوند؟!!!!
  • علي IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    اداره برق هم نظارت ندارد هواپيمايي آسمان نه ساعت كاري تغيير داده نه رعايت مي كند كولرگازي و چيلرها كار مي كنند از 6 صبح تا 8 شب چون اداره برق ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس