کد خبر 1508633
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
چهره ناشناس در خط حمله پرسپولیس

در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند اما این روزها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای شروع بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند، که سه مهاجم از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند.

شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا از جمع سرخپوشان جدا شدند و در عیسی آل‌کثیر هم از تمدید قرارداد سر باز زد و به سپاهان رفت تا گل‌محمدی با کمبود بازیکن در خط حمله تیمش مواجه شود. این در حالی است که تنها شهاب زاهدی در خط حمله به جمع سرخپوشان اضافه شده است. بازیکنی که پیش از این هم سابقه بازی در پرسپولیس را داشته اما به عنوان یک بازیکن ناکام در آن مقطع جمع سرخپوشان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:

چند پرسپولیسی در آستانه خروج لیست

در این روزها که پرسپولیس با معضل کمبود بازیکن در خط حمله مواجه است، یک چهره ناشناس در بین مهاجمان پرسپولیس دیده می‌شود. مهدی عبدی و زاهدی مهاجمان هدف این روزهای پرسپولیس هستند اما در کنار آنها علیرضا خدادادی هم حضور دارد.

بازیکن جوانی که فصل قبل به تیم بزرگسالان اضافه شد اما در نیم فصل با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. این بازیکن در شروع تمرینات برای فصل جدید به جمع پرسپولیسی ها بازگشته تا بتواند خودی نشان دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    7 2
    اگه رو بازیکن های جوان سرمایه گذاری کنن و جرات استفاده اونا رو تو ترکیب اصلی داشته باشن اصلن احتیاج به بازیکنای گرونقیمت خارجی نیست.کاری که دایی و برانکو کردن و نتیجه گرفتن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 7
    درویش فعلا مشغول برگزاری جشن تولدش است و جذب بازیکن درالویتش نیستوتقعا جای تاسف دارد مدیریت تیم درپیتی یک عنصر ناکارآمد وبی کفایتی افتاده
    • ا.م IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      0 0
      درپیت شایسته تیمهایی هست که احتمالا هوادار اونایی وبه دروغ میگی پرسپولیسی م امادرویش بادرایت،زحمت وتلاش بسیارکارش رابنحواحسن انجام داده ودنبال جشن تولدش نیست بلکه دنبال راهی ست تاپول رادو راتاامشب بدستش‌برسونه تا۲۰۰هزاردلارجریمه نشه پس بااطلاعات کامل وبدون تعصب کورکورانه نظربده
  • شبنم IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر وزیر بهداشت رییسی با این دندانپزشک های که دارند خون مردم را در شیشه می کنند. هر چه سریعتر دولت رییسی از چین و هندوستان دندانپزشک به ایران بیاورد تا کثافت کاری های دندانپزشکان تمام شود.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 0
    قصد توهین به فوتبالی های عزیز ندارم ولی کاش این قدر که بازیکن ها کیلو کیلو دلار و ثروت گیرشون میاد یه خاصیتی هم برای قشر محروم داشند
  • اشکان پرسپولیسی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    عمری هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس