کد خبر 1508872
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تماس مهم نکونام با قایدی/ ستاره بوشهری حرف آخر را زد

یکی از مهمترین خواسته‌های هواداران در طول ماه‌های اخیر ادامه همکاری با مهدی قایدی بود که حالا گفته شده شاید این خواسته محقق شود.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته جواد نکونام سرمربی تیم استقلال با انتقاد نسبت به اوضاع یارگیری باشگاه نسبت به جدایی برخی بازیکنان و عدم به خدمتگیری تعدادی از مهره‌های مورد نظرش انتقاد کرد.

در همین زمینه و پس از انتشار مطالبی در رسانه‌های اماراتی در رابطه با باشگاه شباب الاهلی و قراردادش با مهدی قایدی اخباری هم مبنی بر تماس علی خطیر با مدیر برنامه‌های مهدی قایدی منتشر شد.

تازه‌ترین اخبار رسیده از نزدیکان به جواد نکونام مشخص می‌کند سرمربی تیم استقلال شخصاً در تماسی با ستاره بوشهری فصل قبل استقلال درباره آخرین وضعیت او صحبت کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که نکونام به مهدی قایدی گفته تمام تلاش خودش را انجام می‌دهد تا شرایط ادامه حضور در استقلال برای مهدی قایدی فراهم شود. مهاجم گلزن بوشهری هم گفته بی صبرانه منتظر تصمیمات استقلال است.

از طرفی گفته می‌شود نکونام در این باره با علی خطیر هم صحبت کرده و از او خواسته حالا که تعدادی از مهره‌های مورد نظرش نتوانسته‌اند به استقلال بیایند او باید تلاشش را بکند تا مهدی قایدی در استقلال بماند اما فعلاً استقلال پولی در بساط ندارد!

نکته حائز اهمیت در این باره تماس شخصی جواد نکونام با مهدی قایدی بود که در روزهای پیش از این اتفاق نیفتاده بود. اما ظاهرا با توجه به حساسیت فصل نقل و انتقالات و اطلاعاتی که از تیم‌های اماراتی به دست او رسیده است شخصاً تصمیم گرفته این کار را انجام بدهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس