ترامپ: بایدن فاسد، بی‌کفایت و متقلب را شکست می‌دهیم

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» متقلب‌ترین و فریبکارترین رئیس جمهور تاریخ این کشور است، گفت لازم است او را از این سمت برکنار کنند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات لفظی و بدگویی درباره «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور، او را متقلب‌ترین و فریبکارترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا توصیف کرد.

ترامپ روز گذشته طی سخنرانی در جمع حامیان خود در شهر «وست پالم بیچ» واقع در ایالت فلوریدا، با بیان اینکه احترام زیادی برای رؤسای جمهور کشورش قائل است، اما گفت: «او (بایدن) یک شخص فاسد، مفتضح و بی‌کفایت است».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی ضمن متهم کردن بایدن به دخالت در انتخابات از طریق تلاش برای اعلام جرم علیه خود، توضیح داد: «او در حال نابود کردن کشورمان است و ما مجبوریم که او را [از ریاست جمهوری]تغییر دهیم».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی، با توصیف انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به‌عنوان «نبرد نهایی» خود و طرفدارانش، اظهار داشت: «با کمک شما، ما دولت در سایه [در آمریکا]را نابود می‌کنیم. جنگ‌طلبان را اخراج کرده و توسعه‌طلبان را از دولت بیرون می‌کنیم».

ترامپ با بیان اینکه در دولت او، کمونیست‌ها، فاشیست‌ها و مارکسیست‌ها را از لایه‌های حکومتی آمریکا تبعید خواهند شد، اضافه کرد: «ما طبقه‌ای از سیاستمداران را که از کشور ما متنفر هستند، اخراج می‌کنیم و رسانه‌های خبر جعلی را شکست می‌دهیم».

طبق این گزارش، وی همچنین افزود: «ما، جو بایدن نادرست و متقلب را شکست می‌دهیم و برای همیشه افراد فاسد را از دولت آمریکا پاکسازی می‌کنیم».

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این نیز مدعی شده بود کشورش به‌دلیل سیاست مهاجرتی دولت بایدن، به زباله‌دان و محل تجمع «زندانی‌ها و بیماران روانی» تبدیل شده است.

ترامپ در حالی برنامه‌های خود را برای بعد از پیروزی در انتخابات ارائه می‌دهد که او در جریان دو پرونده کیفری (پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن و سوءمدیریت اسناد محرمانه)، با ۷۱ مورد اتهام جرم مواجه است که می‌تواند تا ۳۹ سال زندان برای او همراه داشته باشد.

با این حال، از نظر قانون اساسی ایالات متحده، منعی برای حضور ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از زندان یا به عنوان یک مجرم وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    متقلب و فاسد که هست همه گند کاری جنسی و همجنس بازی زائیده فکر گلوبالیستهاست
  • CA ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    دیگ به دیگ میگه روت سیاهه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس