کد خبر 1509423
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
پهپاد

وزارت دفاع روسیه از خنثی سازی حمله به کریمه با استفاده از ۲۸ پهپاد خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش کی یف برای انجام حمله به کریمه با استفاده از ۲۸ هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) دوشنبه شب خنثی شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت: هفده پهپاد اوکراینی توسط سامانه‌های پدافند هوایی منهدم شدند. یازده پهپاد دیگر نیز که با وسایل جنگ الکترونیک سرکوب شده بودند، بدون رسیدن به هدف سقوط کردند.

وزارت دفاع افزوده است که این حمله تلفات یا خسارتی نداشته است.

پیش از این، سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه نیز در تلگرام از خنثی شدن حمله پهپادی به شرق کریمه خبر داده بود.

بنابر این گزارش، این آخرین تلاش اوکراین برای هدف قرار دادن کریمه با هواپیماهای بدون سرنشین پس از حمله روز دوشنبه به پل کریمه با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی دریایی بوده است. در این حمله دو بزرگسال کشته شدند و یک کودک نیز به شدت مجروح شد.

کمیته ملی ضدتروریسم روسیه در ۱۷ ژوئیه اعلام کرد که کی یف با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی دریایی حمله تروریستی به پل کریمه انجام داده است.

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای حمله به پل کریمه توسط کی یف را محکوم کرد. این وزارتخانه در بیانیه‌ای افزود: تصمیم برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی توسط مقامات اوکراینی، ارتش آن‌ها و با مشارکت سرویس‌های ویژه آمریکا و انگلیس اتخاذ شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 2
    پماد با طعم کوکائین ناتویی مورد نیاز شد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 2
    پماد با طعم کوکائین ناتویی مورد نیاز شد
    • ا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 0
      آفرین دقیقا
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 0
    به امید حملات بیشتر___پس وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 2
      بازم خاک سر احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس