کد خبر 1509547
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
داور جنجالی دربی دوباره به میادین برگشت/ او ۴ ماه از قضاوت محروم شده بود

حسن ظهیری که به دلیل شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس با محرومیت روبرو شده بود، بخشیده شد.

به گزارش مشرق، در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، اتفاق عجیبی رخ داد که واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت. حسن ظهیری که یکی از داوران آن بازی بود، با پیراهن زرد داوری، ناگهان و در لحظات آخر جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، از یک پسر بچه با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

هواداران استقلال به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کرده و اخراج ساپینتو در آن بازی را به این داور ربط دادند. در ادامه نیز خداداد افشاریان اعلام کرد: ظهیری اشتباه کرده و باید تاوان اشتباهش را پس بدهد. او ۴ ماه از قضاوت محروم شده است و این محرومیت را باید طی کند.

حالا خود افشاریان در جریان سمینار پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر، از بخشیده شدن ظهیری خبر داده و وی امروز نیز در این سمینار حضور یافت تا برای قضاوت در فصل جدید لیگ برتر آماده شود.

افشاریان در این خصوص گفت: آقای ظهیری یکی از کمک داوران خیلی خوب ماست. محرومیتی را کمیته انضباطی در رابطه با ایشان اعلام کرد. رفتند صحبت کردند تا محرومیت چهار ماه تعلیقی شود. ظاهرا در جلسه‌ای که با حضور ایشان در کمیته انضباطی برگزار و گزارشی که از ما خواسته شد، محرومیت وی بخشیده شده است.

وی گفت: منتظر رأی کمیته انضباطی هستیم. ایشان مرتکب اشتباهی شده است و نباید او را تیرباران کرد. اشتباهی کرده و باید تاوانش را پس بدهد. اجازه بدهید تا ایشان نیز در مسابقات شرکت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس