کد خبر 1509578
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
اختصاصی: تکلیف مهم‌ترین ترانسفر استقلال روشن شد!

در تماسی با مدیر باشگاه شباب الاهلی سرنوشت حضور قایدی در استقلال مشخص شد.

به گزارش مشرق، اصلی‌ترین اولویت باشگاه استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و به‌خصوص خواسته ویژه هواداران این تیم، انتقال دائمی مهدی قایدی، ستاره بوشهری آبی‌ها و برترین گلزن این تیم در فصل گذشته، بود.

موضوعی که اخبار مربوط به آن از زمان پایان فصل تا کنون طاقت‌فرسا شده و هواداران استقلال هر روز سایت‌های خبری را به امید کسب یک اطلاع موثق در این باره بالا و پایین می‌کردند تا شاید با خبر فراهم شدن مقدمات حضور این بازیکن در استقلال کمی از آلام مربوط به دنبال کردن اخبار وضعیت مدیریتی و نقل و انتقالاتی تیمشان کاسته شود.

در همین رابطه در گفتگویی با یکی از مدیران رده‌بالای باشگاه شباب الاهلی، وضعیت مهدی قایدی را جویا شدیم تا بالاخره مشخص شود سرنوشت این بازیکن با باشگاه استقلال به کجا می‌انجامد.

بیشتر بخوانید:

تماس مهم نکونام با مهدی قایدی

بدقولی‌های مکرر باشگاه استقلال در قبال باشگاه شباب الاهلی باعث شده تا مدیران این باشگاه نه‌تنها به باشگاه استقلال، بلکه برای قایدی با هیچ‌یک از باشگاه‌های داخلی ایران وارد مذاکره نشوند تا به این ترتیب پروسه بازگشت مهدی به فوتبال ایران در مقطع کنونی در همین جا بسته شود. این خبری است که این مدیر باشگاه اماراتی داده و تصریح می‌کند هزینه بالای خرید ستاره ریزنقش فوتبال ایران برای این باشگاه باعث شده تا آنها به دنبال کسب درآمد مکفی از این بازیکن باشند و در همین راستا، یا از این بازیکن در ترکیب خود در این فصل از رقابت‌ها استفاده خواهند کرد یا او را با بازیکن دیگری در لیگ امارات معاوضه خواهند کرد.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر بدون مهدی قایدی اردوی پیش فصل خود را در کشور اسلونی برگزار می‌کند.

با گذشت دو سال از قرارداد قایدی با الاهلی، سه سال از مدت این قرارداد بلندمدت باقی مانده که باعث شده مدیران قهرمان فصل گذشته امارات، به فکر استفاده بهینه از این استعداد خالص باشند و چه بسا اگر مدیران استقلال در مسیر پرداخت مطالبات آنها برای استفاده قرضی از قایدی بدعهدی نمی‌کردند، اکنون به عنوان یک گزینه جدی روی میز رئیس باشگاه الاهلی قرار داشتند.

در هر صورت و پس از این گفتگو به نظر پرونده حضور قایدی در استقلال در این مقطع بسته شده و دومین گلزن برتر فصل گذشته فوتبال ایران فوتبالش را در ادنوک لیگ امارات دنبال خواهد کرد. مهاجمی که در قامت یک ستاره به باشگاه شباب الاهلی پیوسته و مدیران این باشگاه هم او را در شمایل یک بازیکن با آینده درخشان می‌بینند و همین موضوع وسواس قهرمان امارات در خصوص آینده مهاجمش را در پی داشته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس