کد خبر 1509808
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
توضیحات قاضی زاده هاشمی درباره هک بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت درباره هک این نهاد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۸ تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت توضیحاتی در مورد هک شدن سامانه های بنیاد شهید در جمع خبرنگاران ارائه داد و گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم و از بی سلیقگی هکرها تعجب کردم.  اطلاعات مهم به این معنا که مثلا محرمانه باشد و زیرساخت فلان صنعت دفاعی باشد، ما نداریم و ما یک سازمان خدماتی هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این موضوع هم بیشتر به ارائه خدمت به خانواده ایثارگران صدمه می زند و بنده تعجب کردم از بی سلیقگی هکرها، بالاخره اینقدر سازمان های راهبردی در کشور هست و ما یک سازمان خدماتی هستیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه سال گذشته ما یکی از دو سازمانی در کشور بودیم که تمام خدمات خود را هوشمند کنیم.

وی ادامه داد: این ها به عباراتی ما را برگردانند به قبل از هوشمند سازی، فرض کنید اگر قرار بود معرفی نامه برای ثبت نام در دانشگاهی قرار بود بدهیم این معرفی نامه را به صورت کاغذی نمی دادیم و افراد وارد سامانه می شدند و اشکالی که این هک ایجاد کرده اختلال در اجرای همین موضوعات است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: البته اطلاعات زیاد راست و دروغی منتشر شد و خیلی از این موارد دروغ بود که مثلا معاون بنده با امضای رئیس قبلی مطلبی به اون نسبت داده شد در حالی که رئیس جدید برای آن پست منصوب شده بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    1 1
    هک شدن کاملا دروغه حالا چه نقشه ای دارد آقای قاضی زاده بعد ها معلوم میشود
  • یک جانباز ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    هنوز هم نفرات به اصطلاح متخصص نتوانسته اند سایت رو سر و سامان دهند ،چند ماه است که میخواهم از فیش حقوقیم که سند محسوب میشود از سامانه تهیه کنم که نمیشود،ارور ،عدم وارد شدن به سایت،و دیگر مشکلات .مسئولین هم تنها در حال مانور مدیریتی خود هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس