وقتی نماینده تل‌آویو در یک نشست بین‌المللی در دانمارک نقره داغ شد

منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه هاآرتص اذعان کردند که نماینده این رژیم در جریان یک کنگره بین المللی با حضور مهندسان و معماران سراسر جهان که هفته گذشته در کپنهاگ پایتخت دانمارک، برگزار شد شاهد بی توجهی شرکت کنندگان بود.

بر اساس این گزارش، تل آویو مطمئن بود که نماینده رژیم صهیونیستی در این کنگره به عنوان حسابدار کل، انتخاب خواهد شد اما شرکت کنندگان در نشست مذکور با این مسأله مخالفت کردند.

منابع آگاه در رژیم صهیونیستی تاکید کردند که بعد از پایان کار کنگره، جلسه کمیته عمومی آن، آغاز شد که قرار بود در آن صاحبان پست‌های مهم تعیین شوند. از همین جا قضه ذلت و خواری نماینده رژیم صهیونیستی آغاز شد. «اسحاق لیر»، که مطمئن بود به عنوان حسابدار کل انتخاب می‌شود، شاهد بالارفتن نماینده اتحادیه معماران فلسطینی به جایگاه سخنرانان و ایراد یک سخنرانی آتشین علیه جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بود.

نماینده فلسطین، از شرکت کنندگان خواست، نماینده تل آویو را از کنگره اخراج کنند؛ این درخواست وی با تشویق گرم و گسترده شرکت کنندگان در سالن رو به رو شد. بعد از وی، نمایندگان تونس، لبنان و الجزایر به جایگاه سخنرانان رفته و همین سخنان را تکرار کردند.

نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی، متفق القول، اعضای کنگره جهانی مهندسان و معماران را مجاب کردند که نماینده رژیم صهیونیستی را به عنوان حسابدار کل، انتخاب نکنند. حتی نمایندگان ایتالیا و برزیل نیز با این مسأله موافق بودند. در نهایت نماینده مصر با فاصله زیاد از نماینده رژیم صهیونیستی، انتخاب شد.

اسحاق لیر برای توجیه این شکست بزرگ تل آویو در یک کنگره جهانی، مدعی شد که در جریان این نشست، سیاسی کاری شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    به قول آن پیر فرزانه : اگر هرکدام ازمسلمانان یک سطل اب به روی رژیم صهیونیستی بریزند اسرائیل را سیل میبرد (فقط اتحاد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس