کد خبر 1510648
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
اعتراف BBC به حسینی بودن ایرانیان

بی بی سی فارسی درحالی که با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد، مراسم عزاداری را زیر سوال ببرد، اما ناخواسته دست به یک اعتراف زد.

به گزارش مشرق، بی بی سی فارسی در ادامه سیر نزولی خود و شبیه شدنش به منوتو فیلمی را در راستای تخریب محرم منتشر کرد. این فیلم در واقع انتقاد ادعایی یک نفر از سروصدای ایجاد شده از بلندگوهای محله‌شان است.

فارغ از آن که رهبر انقلاب و بسیاری از بزرگان توصیه کردند که مراسم عزاداری بدون ایجاد مزاحمت برای مردم و همسایگان باشد، اما بی بی سی فارسی یک اعتراف ناخواسته انجام داد.

اعتراف BBC به حسینی بودن ایرانیان

در این فیلم فرد گوینده می‌گوید در کوچه ما ۳ هیات عزاداری وجود دارد! و این درواقع اذعان به شکست کمپین مشکی نمی‌پوشم و در هیات عزاداری شرکت نمی‌کنم ضدانقلاب است که چند روزی بر آن تاکید دارند(اینجا را بخوانید).

اعتراف BBC به حسینی بودن ایرانیان

چند روزی است که جریان ضدانقلاب به میانداری علی کریمی با انتشار پست و استوری‌های متعدد سعی دارند تا مردم را از حضور در مراسم عزاداری منع کنند.

البته این نخستین باری نیست که بی‌بی‌سی فارسی هجمه‌هایی را علیه مناسک دینی و شیعی منتشر می‌کند. یکی از پست‌های توهین آمیزی که بی‌بی‌سی دو سال پیاپی در آستانه محرم منتشر می‌کرد، مطلبی با عنوان «یک خبر بد برای ریش‌دار»منتشر کرد.

اعتراف BBC به حسینی بودن ایرانیان

در دوران شیوع کروناهیئات مذهبی یا جلسات خود را لغو یا با در فضای باز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند. اما بی بی سی فارسی به همراه سایر رسانه‌های ضدانقلاب بدون اشاره به این موضوع و حتی به خدمات هیئاتی‌ها در خدمت‌رسانی و واکسیناسیون، تنها معدود ضعف‌ها را برجسته کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سوده GB ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    20 5
    همیشه وهمه وقت یا حسین
  • سوده GB ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 6
    همیشه وهمه وقت یا حسین
  • سوده GB ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 5
    همیشه وهمه وقت یا حسین
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    16 5
    بی بی سی بره گم شه بمیرید ودق کنید از عشق مردم ایران به محرم‌وعاشورا
  • علی تیمورپور IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 0
    برای امام حسین (ع) که هم دنیا و هم آخرت ماست مشکی نپوشیم و خود را از آل محمد دور کنیم وبرای یک زنی که ملکه استعمارگرانگلیس است مشکی یپوشیم زهی خیال باطل پس ای مومنین آگاه و هوشیار باشید ودر دام این از خدا بی خبران نیافتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس