کد خبر 1510668
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
اولین‌های مسی به بهانه گلزنی برای اینترمیامی

به بهانه اولین گل لیونل مسی در اولین بازی با اینترمیامی مروری بر اولین بازی‌های این فوق ستاره در تیم‌هایش داشته‌ایم.

به گزارش مشرق، اینترمیامی در شبی که لیونل مسی را برای نخستین بار در ترکیبش داشت توانست یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. اینترمیامی در این بازی توانست با درخشش لیونل مسی برابر کروز آزول با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. این دیدار تا دقیقه ۹۴ با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد که اینترمیامی صاحب یک ضربه آزاد شد. مسی پشت این ضربه آزاد قرار گرفت و توانست توپ را به گل تبدیل کند.

فیلم/ مسی با سوپر گل در آمریکا استارت زد

امضای قرارداد با مسی، برنده هفت توپ طلا، بدون شک مهم‌ترین اتفاق در تاریخ این باشگاه آمریکایی است. او چند ماه پیش با آرژانتین در قطر جام جهانی را بالای سر برد و توانست بر بام فوتبال دنیا قرار گیرد.

مسی در اولین بازی‌های دیگرش چگونه بوده؟

به بهانه اولین گل لیونل مسی در اولین بازی برای اینترمیامی نگاهی به اولین بازی‌های مسی در تیم‌هایش انداخته‌ایم.

اولین‌های مسی به بهانه گلزنی برای اینترمیامی

بارسلونا

۱۶ اکتبر ۲۰۰۴ تاریخی بود که مسی فوتبالش را با بارسلونا آغاز کرد؛ جایی که همه افتخارات را در سطح باشگاهی و شخصی به دست آورد. تصور اینکه او برای تیم دیگر بازی کند غیر ممکن به نظر می‌رسید تا اینکه مسائل مالی او را مجبور کرد تا از بارسلونا برود.

اولین حضور نابغه آرژانتینی برای بارسلونا در دربی برابر اسپانیول بود. مسی در ۱۷سالگی و با پیراهن شماره ۳۰ در دقیقه ۸۲ به عنوان بازیکن تعویضی جانشین دکو شد که تنها گل بازی را به ثمر رسانده بود.

اولین‌های مسی به بهانه گلزنی برای اینترمیامی

پاری‌سن‌ژرمن

دیدن مسی با پیراهن باشگاه دیگری غیر از بارسلونا شوکه‌کننده بود. در حالی که نیمار شماره ۱۰ را به تن داشت، کاپیتان آرژانتین یک بار دیگر شماره ۳۰ را به تن کرد. اولین حضور مسی برای پاری‌سن‌ژرمن در بازی خارج از خانه مقابل ریمس در سال ۲۰۲۱ بود. او دوباره به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۶۵ به زمین آمد. در آن دیدار ام‌باپه با زدن هر دو گل تیمش در برتری دو بر صفر برابر ریمس بهترین بازیکن زمین شد.

اولین‌های مسی به بهانه گلزنی برای اینترمیامی

تیم ملی آرژانتین

اولین حضور در تیم ملی آرژانتین ۱۷ اوت ۲۰۰۵ رخ داد یعنی ۱۷ سال قبل از اینکه سرانجام جام جهانی را به دست آورد. اولین بازی ملی او یک بازی دوستانه مقابل مجارستان در بوداپست بود که مسی در دقیقه ۶۳ به زمین آمد و تنها ۴۳ ثانیه در زمین بود و به دلیل خطا روی بازیکن حریف اخراج شد!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس