کد خبر 1510950
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود تصویری از صفحه نخست روزنامه هم‌میهن منتشر کرد و نوشت:

ورشکستگی و ننگ و عار از این بالاتر که راس یک جریان و حامیان او، در اثر خیانت های مکرر و عدم جبران اشتباهات، به مرده خوری بیفتند و حضور افراد در مراسم تشییع را "هم نشینی بزرگان" بخوانند؟!

گردانندگان این روزنامه که به خاتمی دسترسی دارند، از او بخواهید یک کلمه بگوید ادعای موسوی (آمریکا و انگلیس و اسرائیل) درباره تقلب ۱۱ میلیون رایی در انتخابات ۱۳۸۸، راست است یا دروغ؟ و اگر دروغ مسلّم است -که بارها در پستو اذعان کرده- چرا همین شهادت را علنی عنوان نکرد تا مانع دشمن شاد شدن ملت ایران شود؟!

راه نجات خاتمی، توبه و جبران -ولو بخشی از- خیانت بزرگی است که مرتکب شده؛ اما برخی اطرافیانش قطعا صلاح نمی دانند و به احتمال قوی نخواهند گذاشت که او موفق به توبه شود.

اقتضای صداقت و شجاعت، جز این است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 5
    چاره کار محدودیت اینترنت نیست
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    10 0
    این حسن خمینی است که سر فتنه را با خود به این ور و آنور می کشاند. آقای حسن خمینی اگر دینی دارند که به خانواده هاشمی و سران فتنه ادا کنند از طریق همان تولیتشان بکنند همانگونه که برای بزرگ خاندان هاشمی ها کردند وگرنه ایشان بداند که این حرکات ایشان به هیچ وجه در شأن مرحوم پدر بزرگوارشان نیست.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    4 0
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن کار به اینجا نمی کشید جناب ضرغامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس