کد خبر 1511079
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

اصفهان یکی از شهرهای توریستی ایران است که در میان گردشگران خارجی هم محبوبیت زیادی دارد. سالانه تعداد زیادی از توریست‌های خارجی، برای بازدید از اصفهان به این شهر می‌آیند و از جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی آن دیدن می‌کنند. خوشبختانه در این سال‌ها، هتل‌های بین‌المللی بسیار عالی مانند هتل پارسیان کوثر اصفهان در این شهر ساخته شده است. حال ما قصد داریم دیگر هتل‌های بین‌المللی در شهر اصفهان که از امکانات خوبی برخوردارند، به شما عزیزان معرفی کنیم.

با هتل های بین‌المللی اصفهان آشنا شوید

معرفی بهترین هتل‌های بین‌المللی اصفهان

از جمله مهم‌ترین هتل‌های بین‌المللی اصفهان عبارت‌اند از:

هتل پارسیان کوثر اصفهان

آدرس: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های بین‌المللی اصفهان، هتل پارسیان کوثر است. این هتل اولین‌بار در سال 1347 کار خود را با نام هتل شرایتون آغاز کرد، اما بعدها به یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بین‌المللی هتل‌های پارسیان تبدیل شد. هتل پارسیان کوثر اصفهان در ابتدا 130 اتاق داشت؛ اما بعدها طی بازسازی که در سال 1383 در این هتل صورت گرفت، 40 اتاق جدید به مجموعه اضافه شد. موقعیت مکانی هتل پارسیان هم بسیار عالی است؛ زیرا در کنار زاینده‌رود و سی‌وسه پل قرار گرفته است.

هتل پارسیان کوثر از فضایی بسیار زیبا با چندین اتاق و رستوران و امکانات عالی تشکیل شده است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توان به مواردی چون، غرفه سوغات، روم‌ سرویس، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تی وی، باشگاه ورزشی، لاندری، سونا، ماساژ، عابر بانک و غیره اشاره کرد.

هتل بین‌المللی پیروزی اصفهان

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین

یکی دیگر از هتل‌های بین‌المللی و بسیار با کیفیت اصفهان، هتل پیروزی است. هتل پیروزی، اولین‌بار در سال 1354 افتتاح شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. مهم‌ترین ویژگی هتل پیروزی این است که موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. این هتل درواقع به اغلب جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند باغ و عمارت چهل ستون، موزه هنرهای معاصر، بازار هنر اصفهان، سی‌وسه‌پل و غیره بسیار نزدیک است. از طرفی هم بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های اصفهان در اطراف این هتل قرار دارند. به صورت کلی با اقامت در هتل پیروزی می‌توانید دسترسی کاملی به کل شهر اصفهان داشته باشید.

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل پیروزی می‌توان به مواردی چون، آرایشگاه، غرفه سوغات، روم سرویس، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس، سیستم تهویه، تی وی، یخچال، سالن همایش، کمد لباس، مبلمان، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

با هتل های بین‌المللی اصفهان آشنا شوید

هتل بین‌المللی عباسی اصفهان

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل دیگری که می‌تواند در لیست بهترین هتل‌های بین‌المللی اصفهان قرار بگیرد، هتل عباسی است. هتل عباسی درواقع یک موزه است که گردشگران علاوه بر اقامت در آن می‌توانند با تاریخ و فرهنگ ایرانیان در سال‌های گذشته آشنا شوند. هتل عباسی از چندین واحد مختلف به سبک چیدمان متفاوت تشکیل شده است. همچنین این هتل امکانات رفاهی بسیار عالی برای گردشگران تدارک دیده است. جالب است بدانید گردشگران خارجی به این هتل علاقه زیادی دارند؛ زیرا فضای آن کاملا شبیه به خانه‌های قدیمی در زمان قاجاریان و صفویان است.

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل عباسی می‌توان به مواردی مانند، غرفه سوغات، رستوران مجلل، سیستم تهویه، یخچال، تلویزیون، خشکشویی، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، عابر بانک، فضای سبز، سرویس بهداشتی و غیره اشاره کرد. به عنوان نکته آخر باید بدانید هتل عباسی از نظر موقعیت مکانی به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو و غیره دسترسی راحتی دارد.

هتل بین‌المللی آسمان اصفهان

آدرس:

با هتل های بین‌المللی اصفهان آشنا شوید

هتل آسمان نیز جزو هتل‌های بین‌المللی اصفهان به شمار می‌آید. هتل آسمان در سال 1384 با زمینی به اندازه 9000 متر مربع در 13 طبقه بنا شد. هتل آسمان با استفاده از بروزترین تکنیک‌های اروپایی ساخته شده است؛ همچنین هتل آسمان به‌عنوان اولین و تنها هتل با رستوران گردان در اصفهان هم شناخته می‌شود. این هتل معماری بسیار زیبایی دارد و همه اتاق‌ها وبه صورت کلی فضای داخلی هم، این معماری زیبا را حفظ کرده است. هتل آسمان دارای سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، آپارتمان دو خوابه دو نفره، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته برای 1 نفر، اتاق دو تخته دبل شرقی، اتاق دوتخته توئین شرقی، اتاق دو تخته رو به رودخانه است. در هر یک از این اتاق‌ها، امکانات عالی مانند یخچال، تلویزیون، دراور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، رخت‌آویز، روم سرویس و غیره وجود دارد. از دیگر امکانات کلی هتل آسمان می‌توان به سالن همایش و کنفرانس، لاندری، جکوزی، ماساژ، سونا، استخر، پارکینگ، کمد لباس، مبلمان و غیره اشاره کرد.

هتل بین‌المللی سفیر اصفهان

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی

هتل سفیر هم یک اقامتگاه عالی بین‌المللی است. این هتل، در سال 1371 تاسیس شد، البته بعدها و در سال 1395 دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سفیر در کنار جاذبه‌های گردشگری مختلف اصفهان مانند میدان نقش جهان، چهارباغ، بازار سنتی و غیره قرار گرفته؛ از این رو مسافران با اقامت در آن، به راحتی می‌توانند به انواع مکان‌های تفریحی اصفهان دسترسی داشته باشند. واحدهای هتل سفیر از اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته بدون پنجره، اتاق دو تخته رویال، سوئیت رویال چهار نفره و آپارتمان دو خوابه چهار نفره تشکیل شده است. هر یک از این اتاق‌ها دارای امکانات مناسبی مثل یخچال، دستشویی، تلویزیون، مبلمان، دراور، صبحانه رایگان و غیره هستند.

رزرو بهترین هتل‌ های اصفهان در فلای تودی

برای رزرو انواع هتل‌های معمولی و بین‌المللی اصفهان می‌توانید از خدمات فلای تودی بهره ببرید. فلای تودی بهترین پلتفرم آنلاین برای رزرو بلیط هواپیما و هتل در ایران است و خدماتی عالی به مسافران ارائه می‌کند.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس