کد خبر 1511233
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
واژگونی کامیون در بزرگراه امام علی (ع)/ وضعیت ترافیک صبحگاهی

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از حادثه واژگونی کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل خواب آلودگی راننده خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح دوشنبه دوم مرداد ۱۴۰۲، نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: بزرگراه‌های باقری بزرگراه‌های آبشناسان، علامه، شیخ فضل الله، یادگار، زین الدین، شهید سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بودند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت است.

جوانبخت گفت: در مسیر خیابان آزادی در هر دو مسیر که معمولاً ترافیک متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب و همت وضعیت ترافیکی نیمه سنگین ولی در حال حرکت را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند و طرح جناغی ها در حال انجام است چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی افزود: در ساعت ۰۵:۰۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) محلاتی یک دستگاه کامیونت به علت خستگی و خواب آلودگی با سواری پراید و بعد از آن با گارد لاین سرعت و خط ویژه نیز برخورده کرده که که واژگون می‌شود و خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشته است که توصیه می‌شود رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس