کد خبر 1511404
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
مستمری بهزیستی به چندقلوها چقدر است؟

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از خانواده‌های دارای فرزند دوقلوی دهک‌های درآمدی ۱ تا ۷ حمایت می‌کنیم اما در رابطه با سه قلوها تمامی دهک‌ها تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، مهری سادات موسوی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت‌های سازمان بهزیستی از خانواده چندقلوها، اظهار کرد: ما از خانواده‌های دارای فرزند دوقلوی دهک‌های درآمدی ۱ تا۷ حمایت می‌کنیم اما در سه قلوها تمامی دهک‌ها تحت پوشش خدمات ما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مستمری‌های پرداختی به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو، سه، چهار و پنج قلو متفاوت است و در حال حاضر یک خانواده دارای فرزند ۵ قلو بیش از دومیلیون تومان مستمری دریافت می‌کند.

موسوی با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانواده‌های چندقلو از بهزیستی، گفت: در حال حاضر ماهانه سازمان بهزیستی برای خانواده‌های دارای دوقلو یک میلیون و ۶۸۴هزار تومان، برای خانواده‌های دارای سه قلوها و بالاتر ۲میلیون و ۵۹۲هزار تومان مستمری پرداخت می‌کند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در بحث تأمین شیرخشک، مسکن و اشتغال پدر خانواده چندقلوها کمک‌هایی سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس