کد خبر 1511499
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
رئیس اتحاد کلباء: جذب قایدی یک دستاورد برای تیم است

رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از مهدی قایدی پرداخت و از جذب این بازیکن به عنوان یک دستاورد بزرگ برای تیمش سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق وبه نقل از الخلیج، مهدی قایدی یکی از خریدهای تابستانی اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی به شمار می‌آید.

قایدی فصل قبل را به صورت قرضی در استقلال پشت سرگذاشت. او بازیکن الاهلی به شمار می‌آید و این باشگاه با درخواست باشگاه اتحاد کلباء برای جذب این بازیکن تا پایان فصل موافقت کرد تا او شاگرد فرهاد مجیدی شود.

محمد عبید الیماحی، رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء در واکنش به جذب مهدی قایدی گفت: جذب قایدی باتوجه به توانایی‌های فنی و مهارت بالایی که دارد یک دستاورد برای تیم به شمار می‌آید. جذب این بازیکن بر اساس خواسته سرمربی تیم، فرهاد مجیدی بود. سرمربی تیم به دنبال آوردن بهترین بازیکنان برای تقویت تیم برای فصل پیش رو و رسیدن به خواسته‌های مورد نظر است و جذب قایدی در همین راستا انجام شد.

تیم اتحاد کلباء که خود را آماده فصل جدید لیگ امارات می‌کند در کشور اسلوونی اردو زده است. مهدی قایدی خرید جدید این تیم هم راهی اسلوونی شده است و امروز در تمرین تیم شرکت خواهد کرد.

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی عملکرد خوبی در لیگ امارات داشت و همین باعث شد تا باشگاه قرارداد این سرمربی ایرانی را یک فصل دیگر تمدید کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس