کد خبر 1511661
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
صخره مراکشی در یونایتد؟

برخی رسانه‌ها خبر از توافق منچستریونایتد با فیورنتینا برای جذب سفیان امرابط می‌دهند.

به گزارش مشرق، سفیان امرابط که پس از یک وقفه طولانی به تمرینات فیورنتینا بازگشت قرار است به زودی راهی یونایتد شود. او تا ژوئن ۲۰۲۴ با بنفش‌های فلورانس قرارداد دارد و قیمت او حدود ۳۰ میلیون یورو (۲۶ میلیون پوند) در نظر گرفته شده است.

این بازیکن ۲۶ ساله که از سال ۲۰۲۰ در فیورنتینا حضور دارد، در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی داشت و باعث شد تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند.

بارسلونا قبل از اینکه ایلکای گوندوغان را به خدمت بگیرد، تمایل خود را برای جذب این هافبک ابراز کرده بود. اتلتیکو مادرید نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود ولی به نظر می‌رسد منچستریونایتد اکنون توانست گوی رقابت را ببرد و این بازیکن مراکشی را به خدمت بگیرد.

امرابط قبل از پیوستن به فاینورد، کار حرفه‌ای خود را در هلند با اوترخت آغاز کرد. او سپس به کلوب بروژ رفت و سپس با فیورنتینا قراردادی امضا کرد. او سومین خرید تابستانی یونایتد پس از میسون مونت و آندره اونانا خواهد بود.

علاوه بر خرید این بازیکنان، تمدید قرارداد با بهترین گلزن فصل قبل یعنی مارکوس رشفورد نیز اتفاق بسیار خوبی در یونایتد بود.

این مهاجم که سال ۲۰۱۶ اولین بازی‌اش را برای یونایتد انجام داده است تاکنون ۳۵۹ بازی انجام داده و ۱۲۳ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است و فصل گذشته ستاره یونایتد بود. رشفورد فصل گذشته ۳۰ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند تا جایزه بهترین بازیکن سال را به دست بیاورد. درخشش رشفورد به یونایتد کمک کرد تا در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر باشد و به لیگ قهرمانان صعود کند.

یونایتد اکنون یک دهه تمام را بدون قهرمانی در لیگ برتر سپری کرده ولی امیدوار است این فصل با هدایت تن‌هاخ هلندی بتواند با سیتی برای کسب قهرمانی تلاش کند. با حضور تن‌هاخ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پیشرفت‌هایی به دست آمده و برخی امیدوارند که این بار یونایتد برای قهرمانی تلاش کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس