کد خبر 1511708
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش مشرق، محسن مهدیان یادداشتی با عنوان هیات سکولار و دستمریزاد به دشمن، را در کانال خود در ایتا منتشر کرد:

دقت کردید؟ از ابتدای محرم، ضدانقلاب با همه توان به خط شده است تا هیات و عزاداری را به حاشیه ببرد. بله خاک به چهره خورشید می پاشند؛ اما اجازه دهید از کنار این موضوع بسادگی عبور نکنیم.

پروژه ضدانقلاب پیشتر در مواجهه با مناسبات آئینی چه بود؟ مصادره به مطلوب. تلاش می کردند از محبت مردم به اهل بیت علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند. اما امروز ماجرا تغییر کرده است. ضدانقلاب صریح و عیان به دنبال حذف هیات و مراسم مذهبی در جامعه ایران است.

اما این تغییر استراتژی به چه دلیل رخ داده است؟

از ابتدای محرم مردم را به کهنه پرستی و خرافه پرستی متهم کردند و بعد هم نوشتند عزاداران حسینی به دنبال غذای رایگان هستند و در نهایت هم وقتی دیدند جواب نمی گیرند، خبیثانه در صحنه عمل دست به آتش زدن خیمه و پرچم امام حسین زدند و بین مردم ایجاد اختلاف کردند.

دشمن امروز به درستی فهمیده است که امام حسین و هیات و عزاداری را نمی شود از سیاست و جهاد و مبارزه با ظلم و عدالتخواهی و در یک کلمه انقلاب اسلامی جدا کرد لذا با اصلش مبارزه می کند. دستمریزاد به دشمن. تشخیصش درستی است اما باز هم به نتیجه نمی رسند چون هنوز نمی فهمند ریشه محبت این مردم به اهل بیت عمیق تر از خرابکاری های مذبوحانه ودست و پا زدن های سایبری است. نمونه آشکارش نیز ایران عزادار امروز. ایران سراسر اشک و ندبه؛ ایران یک پارچه هیات.

روزگاری دشمن خیال می کرد اگر هیات را سکولار کند اتصالش به انقلاب اسلامی از بین می رود. خطای آشکاری بود؛ چرا که اساسا هیات نمی تواند از سیاست خالی شود. چطور ممکن است سیدالشهدا را از مبارزه با ظلم و امر به معروف و نهی از منکر و از اسلام عزیز جدا کرد؟ همه کربلا برای برقراری حکومت سیاسی شیعی بوده است تا در تاریخ ثبت شود حق کیست و کدام سو است. دشمن امروز فهمیده است که ثمره هیات و اشک و عزاداری تنها و تنها قیام است. قیام برای نصرت امام، برای نصرت دین، برای تجلی اسم الله در همه عالم.

مردم ایران رشد کرده اند؛ به موازات این رشد آگاهی و معنوی، نفاق ها از بین رفته است. روزگاری عمرو عاص و معاویه هم مدح امام معصوم می کردند و در غم شان غصه می خوردند تا مردم را دچار خطای محاسباتی کنند، اما امروز نقاب ها افتاده است و دشمن می داند با نفاق نمی تواند حقیقت اهل بیت را از این مردم بگیرد، بنابراین مقابل اصل آن آرایش گرفته است.

بله خروجی اشک و عزاداری و هیات جز قیام و انقلاب نیست؛ جز حاکمیت اسلام نیست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    10 0
    یاران حسین نیزه ها را به جان دل خریدند اما دین فروشی نکردند امثال هلالی تحمل نیزه که نه ، تحمل ناسزای لامصبان را هم ندارند برای اینکه لشکری به وسعت لشکر یزید جمع کنند حاضر سر حجاب را هم ببرند
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    47 4
    مردم فقط بخاطر سیدالشهدا امام حسین عزاداری میکنند
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 31
      کینه ورزان به شیعه و مخالفان عزاداری برای امامان شیعه و از جمله مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر مصداق همان کسانی هستند که به فرموده خداوند متعال در کتاب وحی، می خواهند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند!!!!!
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      4 31
      منفی زدم چون ما هم به خاطر حسین و هم بخاطر زنده نگه داشن هدف قیام حسین و زنده نگهداشتن نظام اسلامی عزاداری می کنیم. و مثل شما کوفی صفت نیستیم که با رسانه های یزیدی این خرنشنال و بی بی سی بیعت کنیم
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      6 1
      خوب بگو قیام امام حسین برای چه بوده ؟ چرا امام عاضر به‌ کنار آمدن با یزید نشد وعلیه او دست به قیام زد قيام امام‌ زنده نگه داشتن دين اسلام ومبارزه با ستمگران بوده‌است
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 0
      فقط نه
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      2 0
      فقط نه
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      3 3
      شمر ۱۴۰۰ سال پیش مرد، شمر الان رو ببین، گریه میکنیم که بفهمیم
  • ایرانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    با ال علی هرکه درافتاد ور افتاد خدای امام حسین حافظ رهبر عزیزمان باشد
  • محسن IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    4 0
    بله هیات نباید سکولار باشد ،نباید مقابل ظلم های مسئولین مخصوصا ظلم های دولت انقلابی ساکت باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس