کد خبر 1511776
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
مهمترین مطالبات بازنشستگان کشوری کدامند؟

مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تیر امسال این مرکز به ۴۷ هزار و ۱۴۷ تماس تلفنی از سوی مخاطبان و افراد تحت پوشش پاسخ داده است.

به گزارش مشرق، تعداد تماس‌های ورودی به این سامانه در ماه خرداد، ۵۴ هزار و ۱۲ مورد تماس بود که بیشترین تماس‌ها درباره واریز حقوق، وام ضروری و تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و حقوق‌بگیران است البته مطالعه موضوعی سوالات مطرح شده با سامانه ۲۵۰۰ نشان می‌دهد بیشترین موضوع مورد سوال مخاطبان زمان واریز وام ضروری با ۶ هزار و ۷۷۶ تماس است.

واریز حقوق با ۶ هزار و ۶۴۰ مورد تماس، زمان اعلام نتایج وام ضروری با ۶ هزار و ۱۰۵ مورد تماس، وام ازدواج با ۴ هزار و ۶۸۰ مورد تماس، زمان واریز حواله بیمه تکمیلی با ۳ هزار و ۸۱ مورد تماس، فیش حقوقی با ۲ هزار و ۸۱۷ مورد تماس و شرایط دریافت تسهیلات وام ضروری با ۲ هزار و ۳۸۱ مورد تماس بیشترین موضوعات مطرح شده توسط مخاطبان با سامانه مرکز پاسخگوی تلفنی در بازه زمانی تیر بوده است.

در بخش دیگری از این گزارش درباره پاسخ‌دهی چندمرحله‌ای به مخاطبان که از طریق ارسال برچسب (تیکت) در سامانه صورت می‌گیرد، آمده است: در تیر امسال، ۲۴ برچسب (تیکت) در موضوع بیمه تکمیلی، ۲۲ برچسب (تیکت) در موضوع امور مالی و گواهی کسر از حقوق، ۳۷ برچسب (تیکت) درباره وام، بیمه عمر و حادثه و ۱۶ برچسب (تیکت) در ارتباط با سهام، بیمه ملت، بیمه شخص ثالث و بیمه آتش‌سوزی توسط کارشناسان لایه دوم سامانه ۲۵۰۰ پاسخ داده شده است.

همچنین در نظرسنجی که در پایان تماس درباره میزان رضایت مخاطبان از نحوه پاسخ‌دهی اپراتور صورت می‌گیرد، ۸۵ درصد به چگونگی پاسخ‌دهی در تیر امتیاز عالی، ۸.۲ درصد امتیاز متوسط و ۶.۸ درصد امتیاز ضعیف داده‌اند.

بر این اساس، میزان رضایت تماس‌گیرندگان با مرکز پاسخگوی ۲۵۰۰ در مقایسه با خرداد امسال، ۲ درصد رشد داشته است.

در گزارش این صندوق درباره میزان رضایت از پاسخگویی در خرداد امسال آمده است: ۸۳ درصد مخاطبان به پاسخ‌دهی امتیاز عالی، ۸.۴ درصد امتیاز متوسط و ۸.۷ درصد امتیاز ضعیف داده بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    3 0
    سلام لطفا مابه التفاوت ۶ماهه یک گروه اعطایی سال۹۹ راپرداخت کنید
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 0
    سلام لطفا معوقات بازنشسته ها رو هم بدین ممنون دو سال گذشت
  • پروین IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    چن سال گذشته گفتن یک وام یک ملییونی به نام وام مدیران می دهیموماهی80هزار تومان کم کردن حال سوال این پول کجا رفت
  • بازنشسته IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    همش تکرار ی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس