کد خبر 1511921
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
ممنوعیت تراکتور برای ثبت قرارداد نادری و جذب مهاجم خارجی

باشگاه تراکتور برای عقد قرارداد با محمد نادری و جذب یک مهاجم خارجی با مشکل مواجه شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که باشگاه تراکتور در حال حاضر آلوارو خیمنز، صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین را به عنوان چهار بازیکن خارجی در لیست دارد، با توجه به قرارداد بستن با شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده اکنون برای قطعی کردن قرارداد محمد نادری با مشکلاتی مواجه شده است زیرا این ۳ بازیکن ایرانی از خارج از کشور به لیگ برتر آمده‌اند و با توجه به قانون ۱+۵ این باشگاه در زمینه استفاده از تمام نفرات مذکور محدودیت دارد.

ضمن اینکه در چنین وضعیتی مدیران باشگاه تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند.

فرشید طاهری، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد این وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: تراکتور می‌تواند با این بازیکنان قرارداد ببندد اما سازمان لیگ بیشتر از سقف ۱+۵ ، قرارداد بازیکنان خارجی را ثبت نخواهد کرد.

وی درمورد مباحث مطرح شده مبنی براینکه ظاهرا تراکتور قصد دارد پس از اتمام نقل و انتقالات محمد نادری را به عنوان سهمیه آزاد فیفا به لیست خود اضافه کند، گفت: با توجه به نفراتی که اکنون در لیست تراکتور می‌بینیم، سقف این باشگاه پر شده و اگر قصد چنین کاری دارد باید یک خارجی را از لیست خود دربیاورد. در واقع هر تیمی تا پایان لیگ می‌تواند از این سهمیه ۱+۵ استفاده کند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد اینکه ظاهرا شجاع خلیل‌زاده به عنوان بازیکن قرضی از الاهلی قطر به تراکتور آمده است، توضیح داد: درمورد این سقف انتقال قرضی یا قطعی نداریم. درمورد بازیکنان ایرانی خارج از کشور هم نمی‌توانند قرضی به لیگ برتر بازگردند و خلیل‌زاده نیز قطعی به تراکتور آمده است. او در حال حاضر با توجه به انتقال از لیگ قطر به ایران، یک بازیکن آسیایی محسوب می‌شود اما محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده به دلیل بازگشت از ترکیه و بلژیک، بازیکنان اروپایی به حساب می آیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    2 1
    قوانین من درآوردی که چیزی جز محدودیت لیگ اونم بخاطر اینکه تیمهای خصوصی نتونن با دردانه های دولتی پایتخت نشین رقابت کنند. واقعا قوانین مسخره ای وضع شده که حتی ورزش رو در انحصار دولت قرار میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس