کد خبر 1512192
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به گزارش مشرق، وحید یامین پور، معاون جوانان وزارت ورزش در توئیتی و در واکنش به اظهارات استاد انصاریان با طرح این پرسش که در حرف استاد انصاریان حفظه‌الله چه اشکالی هست!؟ نوشت:

بگذارید خانم های بدحجاب در عزاداری شرکت کنند، آنها خوب‌اند خوبتر می‌شوند.

راه دین راباید برای همه مردم باز گذاشت" دستور قرآن است که اگر حتی مشرکی ازتو پناه خواست اورا پناه ده تا کلام خدا را بشنود آنگاه اورا به مأمنش برسان(توبه/۶)

این کلام: "نباید به مردم فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود" هم روشن است.

دین و اعتقاد، قلبی است و عقیده را نمی‌توان تحمیل کرد: لااکراه فی الدین البته این منصرف از حفظ نظم و حدود دین و اخلاق در جامعه است که آنجا قوانین حاکم‌اند و قانون طبعاً مستلزم ضمان و فشار است.

حدود سی سال است از منبر و نفس شیخ حسین عزیز بهره می‌برم. شاید سهم او در شکل گیری عقاید من بیش از همه باشد.

ایشان را یکی از مخلص‌ترین ودر عین حال از حزب‌اللهی ترین وعاظ و علمای ایران می‌شناسم.

جلسه ای نبوده که در آن برای انقلاب و امام و رهبری دعا نکنند...

در حرف استاد انصاریان چه اشکالی هست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 24
  • ارس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    8 30
    باید افراد را با اعتقادات مشترک با هم متحد کنیم .این هشتک مذهبی صورتی توسط صهیونیسم و یهود شکل گرفته و باعث تفرقه در میان ایرانیان می‌شود .لطفاً باعث تفرقه نشوید.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      56 5
      به اینها اتحاد نمیگن ، میگن استحاله ،اتفاقا چند روز پیش یه توییت از یه دختر مذهبی صورتی دیدم که به یکی از این بی‌حجاب ها اعتراض کرده که وقتی ما با شما برای زدن گشت ارشاد تا حذف شدنش متحد هستیم چرا شما اینقدر وحشی هستید و چادر از سر رفقای مذهبی صورتی ما می کشید اون بی حجاب و حامی فتنه زن هرزگی گفته بود هدف ما حذف کامل جمهوری اسلامی است شرط اتحاد با ما هم بی حجابی است
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      33 10
      اعتقادات مشترک شامل ضرورت حفظ حجاب هم هست.
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      18 5
      اینجا یک نکته بسیار مهم هست که باید توجه بشه،برای حضور در مجالس روضه یه حداقل‌های دینی هست که باید تصریحا رعایت بشه،از زمین تا آسمان فرق هست بین بد حجاب با بی حجاب .کسی که بد حجابه امید به اصلاحش هست، ولی کسی که کلن کشف حجاب کرده راه دادنش به مجلس امامان بهیچوجه ممکن عقلانی و منطقی نیست.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      28 5
      اون مذهبی ای که به بدحجاب با صحبت و عمل تذکر نده مذهب رو نفهمیده.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      8 18
      ۱۶:۴۶ اعتقادات مشترک دلیل بر وجود تمامی اعتقادات نیست
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 2
      شیخ حسین انصاریان درست می گوید. مراقب نفوذی های دشمن در میان انقلابیون باشید. اینها از افسادطلبان خیلی خطرناکترند
  • مهدی US ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    94 12
    یه حرف حساب: این دسته از خانمهای بدحجاب تابخواهند خوبتر شوند ،عده ای از نوجوانان را بفنا داده وصدالبته موجب وهن وسستی جلسه امام حسین ع هم خواهند شدوتازه ،اصلا معلوم نیست چنددرصداز این دسته آدمها خوبتر شوند،اگرچه که هست تعداد خوب شدنهاشون بسیار کمند.
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      19 0
      طبق دستور صریح شریعت کسی که حجاب درستی ندارد حصور وی در مکان مسجد حرام هست آن وقت این ها از چی حرف می زنند؟!!!!!!!!! دین اخرالزمانی....
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    16 25
    اول بدحجاب را تعریف کنید . بد حجاب با بی حجاب فرق دارد دو پهلو جانب داری ممنوع
  • ایرانی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    8 15
    از محبت خارها گل می شود همین امروز چند نفر که حجاب درستی هم نداشتند رادر دسته در کنار خودم دیدم که ارام نوحه را تکرار میکردند من با مقنعه وانها با شال وروسری با نرمخویی ومحبت احترام قابل حل است اکثرا ادمهای خوش قلبی هستند
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      18 6
      خوش قلبی لازمه ولی کافی نیست. عمل صالح هم باید داشته باشن.
    • حجت IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      7 1
      مثل اینه که من تا لنگ ظهر بخوام بعد برم سر کار بگم مهم نیته.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    24 8
    کسی مانع حضور بدحجاب ها در مجلس امام حسین (ع) نشده ولی نباید به صورت انفعالی به آن‌ها رسمیت داد.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      59 11
      به شخصه در مراسمی که بی حجاب و بد حجاب وجود داره شرکت نخواهم کرد
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      124 8
      منم با اینکه جوون هستم ولی اصلا نمیتونم این بی حجاب ها رو تو مراسم مذهبی تحمل کنم. از الان هم میگم اگه میخوان با صورتی بازی پای این بی حیا ها رو به مجالس امام حسین (ع) باز کنن قطعا من و خیلی ها مثل من دیگه تو این مجالس شرکت نخواهند کرد و خودتون میمونید و چند تا بی حجاب اسلام ستیز که پشیزی براتون ارزش قائل نیستن. حالا دیگه تصمیم با خودتونه…
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 11
      حضرات شما به مجالس مختلط میرین مگه؟ نرید تو خیابونا، مثل ما برید داخل مساجد و عزاداری کنید، عشق امام حسین اکثر دلها رو نرم میکنه اگه شما اجازه بدین.
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 13
      به جهنم، شرکت نکنید.
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 15
      حجاب هر کس به خودش مربوطه
  • PL ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    9 32
    این را به مذهبی های تندرو بگید مردم که میدانند
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      30 10
      تو بویی از دین هم نبرده ای. حرف نزن و فکر پوسیده خودت را نمایان نکن
    • هادی TR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      29 4
      مردم چیست؟ گروهی بی شکل که هر کی آن را به نفع خود مصادره میکند.
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      7 6
      دمت گرم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    26 8
    البته با استدلال شما فردا باید شاهد حضور زنان با ...... باشیم . نه برادر من هرجایی حرمت داره همونجور که یک متشرع اگه بره تو کازینو نماز بخونه بهش تذکر می دهند و هدایتش می کنند بیرون یک بی حجاب هم باید بفهمه با بی حجابیش از بعضی مزایای دین محروم می شود
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    26 9
    اشکال صحبت های آقای انصاریان این هست که در نهایت به نفع و تقویت جبهه ضد دین تمام میشه شاید نیت خوب و درستی داشته باشه اما حرفش در شرایط اجتماعی امروز باعث تقویت جبهه مخالف دین میشه ، از آقای یامین پور بعید بود
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    13 5
    به نظرم اقای یامین پکر وقت عزیزشون را برای انجام وظایف پست وزارت متبوعشون خرج کنند بهتره تا در مورد این چیزها حرف بزنند ‌ . یادمون نرفته ایشون خالق افتراق شمال شهر جنوب شهر در مساله انتخابات ۸۸ بودند .
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      2 4
      ایشون خیلی وقته از سمت خود خارج شده اند وسمتی ندارن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    5 8
    ازلا اکراه فی الدین نباید برداشت اشتباه بشود درپذیرفتن دین زور واجباری نيست راه حق وحقیقت مشخص شده است وقتی کسانی وارد دین شدند احکام‌ وعقاید دين راپذیزفتن وباید به آن عمل کنند البته‌ کم حجابانی ندانسته حجاب خود را رعايت نمی کنند نمی توان زياد به‌ آن‌ها خورده گرفت همان‌ ها هم دل‌شان با دين و سید شهدا (ع)است
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    25 7
    عزادارای برای امام حسین مستحبه ولی حفظ حجاب واجب. امام حسین برای حفظ واجبات و نهی از محرمات قیام کرد
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    5 5
    حاج آقا خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • . IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      8 0
      چخخخخخخخخخخخخخ
    • ایرانی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      معلومه که خیلی از حرفاش سوختی درازگوش، ‌دوباره که از طویله ات اومدی بیرون، باید پلیس آلبانی رو بفرستیم سراغتون خخخخخخخخخ
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    44 2
    مشتی بد بحجاب داریم تا بد حجاب ! اصلا خود یزید هم تو مجلس عزاداری شرکت میکرد حتی خودش مجلس گرفت ، چه اشکالی داره ؟ جناب انصاریان نمیدونه اون کسی که در عمر ۴۴ ساله جمهوری اسلامی با این همه دین گرایی و ارشاد و برگزاری نماز جمعه ها و عزاداری های پر جنب و جوش با حجاب و خوبتر نشده چطور حالا که برای بد حجابی و خراب کردن چهره هیئتها برنامه دارند میخواد خوب و خوبتر بشه ؟ این همه مالیدن با وجود اخراج رابرت مالی جای تعجب داره !
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      43 6
      درسته. همیشه گفتم بی حجاب های داخل ایران با بی حجاب های کشور های دیگه خیلی فرق میکنن. اینایی که بعد از ۴۰ سال تبلیغ اسلام و حجاب تو ایران هنوز بی حجابن قطعا دشمن اسلام و قرآن هستند و حکمشون هم در اسلام کاملا مشخص شده..
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    2 7
    ملاک دینداریتون رو فهمیدم
    • SG ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      اوووه ه ه... بالاخره هست کسی که فهمی داشته باشه. خوشمان آمد
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    17 1
    با احترام به جناب استاد انصاریان و دکتر یامین پور، نحوه طرح سوال اشتباه است. مگر کسی تا کنون مانع عزاداری بدحجابان شده؟! چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، همواره شاهد حضور بد حجابان، شل حجابان و حتی بیحجابان در معابر و کنار دستجات عزاداری بوده ایم. اما اگر منظور حضور آنها در وسط هیئات، تکایا، حسینیه ها و مساجد است، بسم الله! جناب استاد خود شروع کننده باشند و در حسینیه همدانیها اجازه حضور آنها را بدهند! البته مطمئنا نخواهند داد و اگر فرض محال چنین شود، یقینا بخش زیادی از مستمعین خود را از دست خواهند داد. آغوش ابا عبدالله حتی برای وهب نصرانی هم باز است اما با شهادتین و به نقلی برای آن چوپان زرتشتی که آن اطراف بود و صدای هل من ناصر را شنید و اعلام آمادگی برای نصرت کرد ولی باید شهادتین میگفت و گفت و هردو این شهدا بدون خواندن حتی دو رکعت نماز در عمر خود، شهید شدند. همدان دور ولی کرت نزدیک است. در میان بدحجابان، ارادتمندان به حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بسیارند ولی رعایت حجاب ولو به شکل آرمانی آن نباشد، در محضرامام رحمت الله علیه و رهبر عزیز ضروریست.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    7 0
    با احترام به جناب استاد انصاریان و دکتر یامین پور، نحوه طرح سوال اشتباه است. مگر کسی تا کنون مانع عزاداری بدحجابان شده؟! چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، همواره شاهد حضور بد حجابان، شل حجابان و حتی بیحجابان در معابر و کنار دستجات عزاداری بوده ایم. اما اگر منظور حضور آنها در وسط هیئات، تکایا، حسینیه ها و مساجد است، بسم الله! جناب استاد خود شروع کننده باشند و در حسینیه همدانیها اجازه حضور آنها را بدهند! البته مطمئنا نخواهند داد و اگر فرض محال چنین شود، یقینا بخش زیادی از مستمعین خود را از دست خواهند داد. آغوش ابا عبدالله حتی برای وهب نصرانی هم باز است اما با شهادتین و به نقلی برای آن چوپان زرتشتی که آن اطراف بود و صدای هل من ناصر را شنید و اعلام آمادگی برای نصرت کرد ولی باید شهادتین میگفت و گفت و هردو این شهدا بدون خواندن حتی دو رکعت نماز در عمر خود، شهید شدند. همدان دور ولی کرت نزدیک است. در میان بدحجابان، ارادتمندان به حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بسیارند ولی رعایت حجاب ولو به شکل آرمانی آن نباشد، در محضرامام رحمت الله علیه و رهبر عزیز ضروریست.
  • هادی TR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    31 2
    همه لیبرال شدن. علی برکت الله
    • FR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      14 2
      همینه که اوضاع اینطوری شده. از آینده نگرانم.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    32 2
    میشه بگین فرق این صحبت ها با حرف های آقامیری چیه؟ اونم که میگه باید به هرقیمتی جذب کرد ولو با انکار جهنم و قیامت!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    31 0
    ما می‌گوییم مجلس امام حسین ع جای گناهکار هست، ولی جای گناه نیست. همه ما گناهکاریم ولی مجلس امام حسین ع حرمت داره آیا بی حجابی رو تو حرم امام رضا راه میدن؟ حتی شیعیان و مسلمانان لبنان و سوریه و اروپا و... که در زندگی روز مره حجاب ندارن در مجلس سیدالشهدا به احترام مجلس با حجاب میان
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      15 1
      احسنت ایکاش این کج فهم ها حرف جنابعالی رو قدری فهم میکردن. آفرین
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    13 3
    این حرفها رو زدن خصوصا تو این شرایط بسیار اشتباهه
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    21 1
    لابد فردای روزگار هم سوال میکنین حضورشان در بین صف نماز جماعت چه اشکالی داره؟! و البته پس فردا هم باید بشن امام جماعت! نه داداشم. من نیستم. لکم دینکم و لی دین.
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      10 0
      خبر نداری زن را قاضی می کنند
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    3 20
    صاحب مجلس ما نیستیم، امام حسین علیه السلام هستند و ایشون هم میدونن چه کسی رو راه بدن و چه کسی رو خیر، همون‌طور که مردم هم میدونن چه کسی واقعا قلبش تپیده و اومده مجلس روضه آقا و چه کسی هم نیت دیگری داره.اعتقادات چیزی نیست که بشه از دیگران پنهانش کرد همون‌طور که نیت ناصاف رو هم نمیشه پنهانش کرد بلاخره جایی لو میره، بفرض که کسی نیت بدش رو از دیگران هم پنهان کنه از خداوند متعال که نمیشه پنهانش کرد پس چنین کسی اگه دروغ بگه خودشو با خدای متعال طرف کرده، وقتی امام بزرگوار به مجلس خودشون طلبیدن خودشون هم اصلاح میکنن ،بنظر من این مهربانی سیره واقعی تمام امامان از جمله آقا امام حسین علیه السلام هست...
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      2 0
      هر کسی میتونه بیاد تو مجلس امام حسین اما هر جوری نمیتونه بیاد. بی حجابی تو مجلس عزای با عرق خوری تو همون مجلس فرقی نداره. به این نوع عزاداری باشه یزید هم عزادار بود.
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      10 1
      امام حسین علیه السلام به امر به معروف هم دستور داده .پس باید امر به معروف هم بشوند .در ضمن حجاب واجب است
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      3 0
      با لباس مشکی کسی به مجلس عروسی نمیره چکار به نیت داره هر چیز جای خودش الان دارن چند نخ موی بیرون از روسری ندید میگیرند فردا معلوم نیست اثری از روسری باشه
  • سید فروزان CH ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    14 1
    کلا آقایان مسئول گویا خیلی وقت اضافه دارند که مرتب سرگرم در فضای مجازی هستند ، آقایان به کار مملکت و شغل خود برسید ، ملت و مملکت احتیاج به مدیر محازی ندارد احتیاج به مدیریت کف خیابان دارد
  • مادر بچه ها ومعلم مدرسه IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    19 1
    اگر قرار باشد خانم های بی حجاب سر لخت و تی شرت آستین کوتاه وشلوارتنگ در هیأت حاضرشوند،من باحجاب نمی توانم درهیات شرکت کنم چون دقمرگ میشم ، چون حس میکنم خودمومسخره کردم
  • هادی TR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    27 3
    همین یامین پور نبود که می‌گفت امروز روسری میره سر چوب فردا ش و س ؟ حالا که ... ها رفته بالا لیبرال شده؟ برادر یه دین واسه ملت مونده بزار دست نخورده بمونه.
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    6 3
    لا اکراه فی الدین (در دین هیچ کجی و عیبی نیست)
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      6 0
      خدا گفته لا اکراه فی الدین نگفته که لا اجبار فی الدین. چطوری شما اجبار رو مترادف اکراه می کنید؟ یعنی اگه یکی بگه من اکراه دارم فلان کار رو بکنم یعنی اجبار دارم که حتما انجامش بدم؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    1 17
    هر بجه و هر سفیهی میداند که اجبار در دین نتیجه عکس میدهد، مطمئن باشید دلیل اصرار عده ای بر این مسیر غلط سر از جاهای دیگری دارد.
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      10 2
      ببخشید که شما از پیغمبر بیشتر میفهمید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// چون پیغمبر ابوسفیان رو به زور مسلمون کرد.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    2 17
    امام حسین متعلق به دین، گرایش، تفکر خاصی نیست. امام حسین متعلق به همه بشریت است.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    12 0
    به هر حال ادب و متانت حکم میکند که جمله مردم از مرد و زن در مراسم بزرگداشت با لباس و ظاهر مناسب شرکت کنند، چه رسد به مراسم گرامیداشت خون سرور آزادگان عالم..
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 0
    وقتی خواستی دهن کسی رو ببندین پست بهش بدین
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    7 1
    معاون وزیر آبکی
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 1
    آقای یامین پور! می خواستی چه بفرمایید ما متوجه حرفت نشدیم؟
  • 🧚‍♀️ IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    4 19
    اگر قوانین بر بالاییها هم حاکم بود گسل معیشتی این نبود! تف به قوانینی که فقط بر ما خانمها حاکم است و قشر ضعیف.
    • هادی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      4 0
      تفتو نگه دار یه وقت آب بدنت کم نشه.
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      22 0
      به خدا دروغ میگین. چطور اون همه آرایش که مثل کاهگل میمالین و اون لباسایی که اون قدر تنگ هستن میپوشین و اذیت نمیشین ولی دو گرم پارچه رو سرتون اذیتتون میکنه؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    13 0
    به بی حجابی برخورد بشود
  • حمید رضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 13
    اینا اینقدر دیگ خودشونو صالح میبینن و راجب همه چی نظر میدن که به این شیخ هم رحم نکردن😂
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 7
    احسنت. به هر حال دین خیلی حساسه و کوچکترین اشتباه خسارتهای بزرگی به بار میاره. قانون چه کمربند باشه چه حجاب، باید یه جاهایی قدرت باشه. جای هر چیز رو با وسواس باید پیدا کرد که دین شناسان خبره عقل گرای واقع بین حکیم رو میطلبه. حوزه علمیه باید نوین بشه در این جهت
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    22 0
    در كشورهاي ديگه براي حضور در زيارتگاهها خانمها پوششي روي سرشان مي گذارند به خاطر احترام به مكان مقدس چطور در ايران مي گوييد بدون پوشش روي سر به ميان مجالس بيايند
  • تک سوتر DE ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    17 2
    مشکل شما ساده لوح ها اینه که فکر می کنید این حرکت زنان بدحجاب یک امر کاملا طبیعی هست یعنی با اینکه بی حجاب هستن ولی چون دل در گرو امام دارن وارد هیات می شن در حالیکه نمی دانید اینها بصورت سیستماتیک و سازمان یافته دارن به حریم های دینی شما وارد می شن تا حتی گوشه مسجد هم در امان نباشید. در این صورت عزاداری برای فردی که بخاطر امر به معروف قیام کرده و سکوت در مقابل منکر چه معنی خواهد داشت؟
  • محمد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    18 1
    حالا دیگه آقای یامین پوربایدبه استادحوزه درس بده فکر نمیکنیداین آیه هارااستادبلدندامانکات دیگری هست که شما ازآنهاݝافلید!؟
    • وطن پرست DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 3
      نبندید دهان ها را!!! ازادی بیان چی شد پس؟
  • حمید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    21 2
    با نظر یامین‌ مخالفم، یه عده مخالف اسلام و مذهب و جمهوری اسلامی هستند و همه رو به سخره گرفتند ،خودی ها هم براشون میانجیگری میکنند که استحاله زودتر ب سرانجام برسه ، البته رای این عده قابل توجه است و رفتار دولتمردان رو توجیه می‌کنه!!
  • یاور3 IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    6 23
    استاد شیخ حسین انصاریان، استاد و بزرگ ماست. دوستان توجه داشته باشند! بین بدحجاب و بی‌حجاب تفاوت بسیار است. الآن همه می‌دانیم که رسانه‌های افسادطلب از سخنان ایشان کلی بهره‌برداری سیاسی می‌کنند؛ اما دقت بفرمائید! ایشان فرمودند: بدحجابان، نه بی‌حجابان. بدحجابان حداقل به پوشش سر و بدن ولو کم التزام دارند؛ اما اکنون بی‌حجابان، به سمت نیمه‌برهنگی و در نهایت برهنگی کامل پیش می‌روند و وهن دین می‌کنند. کسی که با شلوار پاره و دامن کوتاه و بدن نما که پاها و اندام خصوصی‌اش نمایان است و نیمه تنه که سینه‌ها و شکمش پیداست، در انظار عمومی حضور پیدا می‌کند، تکلیفش مشخص است و عملاً با دین و اعتقادات عناد دارد. دوران پیش از اسلام که نیست بگوییم جاهلیت بوده، اطلاع‌رسانی و آگاهی نبوده و مردم اطلاعی از پوشش مناسب ندارند. با وجود رسانه‌های متعدد و تبیین دین مبین اسلام و حتی ادیان دیگر که پوشش مناسب در آن‌ها نیز جایگاه خاصی دارد، جای هیچ‌گونه بهانه‌ای نیست. حاکمیت باید همراه با رأفت اسلامی، قاطعانه و بازدارنده با این اباحه‌گری‌ها به شدت برخورد نماید. شاید خیلی از این‌ها با وجود لجبازی و تحریک بیگانگان، راه تفکر و تعقل را پیش گیرند و به مسیر درست که یکی از مؤلفه‌های آن پوشش مناسب است، بازگردند. خدایا آخر و عاقبت مسلمین را ختم به خیر کند. ان شاء الله
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      7 0
      کسی که می‌داند پوشش مشکل دارد و از حد اسلام خارج هست به نطرت از عمد نیست؟!!!حال چه برای سیاسی کاری و چه بی اعتقادی
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      16 0
      بسیاری از این افراد اجاره ای و مزدور هستند. با اهانت به دین و مذهب کاسبی کثیفی راه انداخته اند. به هیچ وجه دل در گرو معنویات ندارند.
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      13 0
      بسیاری از این افراد اجاره ای و مزدور هستند. با اهانت به دین و مذهب کاسبی کثیفی راه انداخته اند. به هیچ وجه دل در گرو معنویات ندارند.
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 0
      این بد حجابان الان هم در داخل مراسم عزاداری و هیاتها هستند اگر بدحجابی بیش از حد باشد حتما از اطرافیان تذکر میگیرند
  • حمید IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    7 0
    آخرش که چی ؟ نگفتی؟ آیا مجلس امام حسین محل گناه است؟
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    8 2
    تو کی هستی که به علما میخوایی گیر بدی
    • پری مجرد44 ساله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 0
      برو سر منقل بابات حرص نخور
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    10 0
    ملاک دینداری؟
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    10 0
    مجلس امام حسین علیه السلام جای گناهکار هست اما جای فسق و فساد و گناه نیست.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 0
    آفای یامین پور بهتر نبود این موضوع را خصوصی با خود شیخ حسین عزیز مطرح می کردید تا خود ایشان اگر جملاتشان نیاز به تکمبل یا اصلاح داشت توضیح می دادند
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    14 0
    خانم‌ها و آقایون حجاب رو رعایت کنید. منفعتش اول برای خودتون و خانواده‌تونه بعد برای جامعه‌تون. اصلا هم چیز پیچیده‌ایی نیست الکی داستانش نکنید
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    2 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای انصاریان زید عزّه و با تشکر از عزیزانمان در سایت وزین مشرق که در جهت تبیین دین تلاش می کنند ، بخود همیشه میگویم : غرور و جهل و کبرت را رها کن __ خودت را نزد حق صاحب بها کن _ تمام دین دین ما مهر است و حبّ است _ کلام هر امامی(ع) عین حب است __ بیاموزیم علم دینت را ز عالم __وگرنه خویشتن را دان ظالم __ جهالت در دیانت ره ندارد __ که جاهل غیر شیطان شه ندارد __ منه هر گز ز دانایان قدم پیش __ مپرس از جاهلان هرگز رهِ کیش __ببین عالِم بدینت گفته اش چیست __ مشو خود خواه و ناده نمره ی بیست __مدان ردّی و جهلت را قبولی __ صبوری کن کنارش نِه عجولی __ مکن شیطانِ دل از خویش راضی __ که از جاهل نیاید کارِ قاضی __ به امید آن که خدای تعالی دست ما را بگیرد و براه راست خود هدایت کند .
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    3 0
    خداوند و دین اسلام نیاز به هیچکس ندارد و دستورات الهی برای هدایت بشر است..زمانی که مرگ فرا رسد مهلت تمام شده و زمان حساب پس دادن است..
  • مسعود دیپلمات US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    2 0
    ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم جامه خود سیه و دلق خود ازرق نکنیم بد حجابی به کم بیش بد است کار بد مصلحت آنست که مطلق نکنیم.!
  • مسعود دیپلمات US ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    8 0
    اینکه می گویند دین و اعتقاد، قلبی است و عقیده را نمی‌توان تحمیل کرد، درست است و پیامبر هم کسی را مجبور نکرد، بلکه به مشرکین مهلت معینی دادند تا اسلام بیاورند(تسلیم قوانین اسلامی شوند) در غیر اینصورت آماده نبرد گردند. مسلمان شدن ، غیر از مومن شدن است.: قَالَتِ الْأَعْرَابُ آمَنَّا ، قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا ، وَلَكِنْ قُولُوا أَسْلَمْنَا وَلَمَّا يَدْخُلِ الْإِيمَانُ فِي قُلُوبِكُمْ
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    برو کوچولو ..پاپیچ عرفا نشو😋🙃
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    شیخنا یامین مور مسالتن: 👻
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    مشکل شما اینه هر حرفی که مقابل حرف شما باشه تحملشا ندارین حتی اگر حرف حق و درست باشه یا اینکه از طرفه هر عالمی باشه . دیکتاتوری یعنی همین
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 0
    آقای یامین پور لطفا مراقب برخی سودجویان ابن‌الوقت باشند.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    10 1
    یامین پور به هر بهانه بساط خودشیرینی را پهن میکنه
  • بیسیمچی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    آخرالزمان یعنی همین. یکی میگه بگیر و ببند، اونیکی می گه شل کن و باز بذرا، یکی می گه هیئت حرمت داره، یکی میگه هیئت صاحب داره، یکی می گه با زور یکی می گه با ...
  • ناشناس IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    شما نمیتوانید به این سادگی از یک عالم انتقاد کنید شاید ایشان از شما بهتر از بدانند
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    قدر روحانی رو ندونستیم گرفتار این مشکلات شدیم. اگر اصلاحات را فرصت میافت خوب در همه ابعاد پیاده کند، همونطور که در زمینه اقتصاد تا حد زیادی موفق شد، الان ابرقدرت بودیم
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    مگر اینکه تصمیمی بگیرید مساجد و تکایا رو مثل کلیسا اداریه کنیم. بایستی به عقاید مذهبی احترام گذاشت.
  • مسعود دیپلمات IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    اینکه می گوید دین و اعتقاد، قلبی است و عقیده را نمی‌توان تحمیل کرد، درست است و البته پیامبر هم کسی را مجبور نکرد، ولی به مشرکین مهلت معینی دادند تا اسلام بیاورند(تسلیم قوانین اسلامی شوند) در غیر اینصورت آماده نبرد گردند. ضمنا مسلمان بودن ، غیر از مومن بودن است.: قَالَتِ الْأَعْرَابُ آمَنَّا ، قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا ، وَلَكِنْ قُولُوا أَسْلَمْنَا وَلَمَّا يَدْخُلِ الْإِيمَانُ فِي قُلُوبِكُمْ
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    12 0
    از نظری که رسوا کردن این افراد مشهور آخرالزمانی ها ترسیدی و منتشر نکردی؟
  • سعید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 0
    سوال از اقای انصاریان: ایا ورود به عزای حسینی هیات حسینی و حرم حسینی اداب دارد یا ندارد ورود زنان بد حجاب به روضه حسینی وهن به عزاداری نیست؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 4
    بسیاری از دخترهای نوجوانی که الان حجاب درستی ندارند بی تقصیر هستند. اینها حاصل تربیت اشتباه والدین آنها و همچنین تحت تاثیر رسانه و جنگ فرهنگی غرب است. باید آنان را به مرور متوجه اشتباهشان کرد.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 0
    آقای یامین پور! حرف شما و استناد به اون آیه از سوره توبه یا مغالطه و یا چیزی شبیه مغالطه هست. شیخ حسین انصاریان برای ما خیلی قابل احترامه اما حرف اشتباه رو توجیه نکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس