اوکراین

یک رسانه آمریکایی به نقل از مقامات دفاعی این کشور نوشت که پنتاگون برای نیروهایی آمریکایی که در اوکراین خدمت می‌کنند، علاوه بر حقوق و مزایا، مبلغی را به عنوان «کار پرمخاطره» پرداخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، میلیتری‌تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام دفاعی پنتاگون نوشت که وزارت دفاع آمریکا علاوه بر دستمزد و پاداش‌های معمول، برای نیروهای آمریکایی که در اوکراین خدمت می‌کنند، مبلغی را به عنوان «حق کار پرمخاطره» در نظر گرفته است.

این رسانه، نوشته است که پاداش مذکور تحت عنوان «حق خطر قریب‌الوقوع/IDP»، به تمام پرسنل نظامی فعال در در مناطقی که ممکن است در خطر شلیک گلوله یا انفجار مین، شورش، جنگ داخلی یا تروریسم باشند، تعلق خواهد گرفت.

شایعه تخصیص این مبلغ در ابتدا در یادداشتی که گریِر مارتین، یکی از مقامات ارشد پنتاگون به تاریخ ۱۳ جولای نوشته بود، افشا شد و این رسانه آمریکا امروز بر صحت این شایعه صحه گذاشت.

براساس یادداشت مارتین، تمام حریم زمینی و هوایی اوکراین از تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۲ به عنوان مناطق IDP شناخته خواهند شد. این بدان معناست که تمام پرسنل نظامی آمریکا در حال خدمت در اوکراین بوده یا کسانی که از آن تاریخ به بعد در این کشور خدمت کردند، روزانه مبلغی معادل ۷.۵۰ دلار دریافت خواهند کرد.

به نوشته این رسانه، پاداش سختی کار نیروها در اوکراین، بعد از اضافه شدن مبلغ مذکور، از ۱۵۰ به ۱۰۰ دلار در ماه کاهش یافته است. آمریکا به طور رسمی تعداد نیروهای اندکی در اوکراین مستقر کرده است. براساس اعلام این رسانه، بخشی از این نیروها در سفارت آمریکا در کی‌یف بوده و به عنوان تیم حفاظت این سفارت خدمت می‌کنند.

به گزارش NBC نیوز، یک تیم عملیاتی ویژه خارج از سفارت آمریکا به نیروهای آمریکایی در عملیات‌های اطلاعاتی کمک و برای میهمانان سطح بالا، تدابیر امنیتی فراهم می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    حق هلاکت میدهد☠👻
  • عمیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    شماها هم اگر طعم کوکائین اوکراینی را چشیده بودندی، مثل من طرفدارش شد کرتاهه، ملگ بل روشیه، درود شد با اوگیراین💙💛🤧
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 1
    جوری شده قراره ادم دلش برای کشوری بسوزه اون روسیه هست که 10 ابر قدرت تک نفره ریختن سرش نه اوکراین
    • پدی ازپیج همسایه IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      دلسوختن فایده ندارد***وظیفه تک تک شما آمریکا گدایان بیوطن به عنوان خادمین کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان واشنگتون بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکای قوم لوط در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • Boy16 IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 1
    وضع مالیمون خوبه ولی بازم اگه دلار میدن حاضرم برای روسیه بجنگم شنیدم ۳تا ۸ هزار دلار میدن ای کاش میشد!
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      منقل بابات را دریاب بووی عزیز
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    درود بر مدافعین آزادگی و ابستادگی.امریکا با دفاع از مظلومیت اوکراین واقعا کار با ارزشی داره انجام میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس