پهپاد

خبرگزاری تاس اعلام کرد که فرودگاه بین المللی ونوکووا که بامداد یکشنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۲ در پی حمله پهپادی به مسکو برای ساعتی خدمات پروازی را متوقف کرده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش مشرق، صدای مهیب ناشی از واکنش پدافند هوایی در آسمان مسکو بامداد یکشنبه در برخی مناطق غربی این شهر شنیده شد و دقایقی پس از آن اعلام شد که دو پهپاد در اثر شلیک پدافند، سرنگون شده اند.
در پی این رخداد، محدودیت موقت برای پرواز هواپیماها در منطقه هوایی مسکو اعلام شد. بنا بر این گزارش، پروازها در فرودگاه بین المللی ونوکووا به عنوان یکی از هشت فرودگاه شهر مسکو متوقف شد که ساعتی بعد اعلام شد، این فرودگاه به روند عادی فعالیت بازگشت.

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو در پی این رخداد اعلام کرد که این حمله پهپادی، تلفات جانی نداشت و تنها به نمای دو ساختمان اداری در مسکو آسیب جزئی وارد شد.بنا بر گزارش اولیه اورژانس، شیشه های طبقه پنجم و ششم یک ساختمان ۵۰ طبقه در مسکوسیتی شهر مسکو شکسته شد.
ساعتی بعد، اورژانس مسکو اعلام کرد که در اثر انفجار در آسمانخراش Oko-۲ در مسکوسیتی شهر مسکو یک نفر مجروح شد و شیشه های طبقه اول تا چهارم این برج شکسته شد.

این برای چندمین بار در ماه های اخیر است که حمله پهپادی اوکراین به پایتخت مسکو گزارش می شود.
این حمله پهپادی در حالی صورت می گیرد که قرار است رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه ساعاتی دیگر ( صبح یکشنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۲ ) با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سن‌پترزبورگ برگزار شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدی ازپیج همسایه IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    حیف شد چرا از سر گرفته؟ نباید این طور میشد. حداقل یک ماه باید تعطیل میشد.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    ارباب شرقگداها بادش بدجوری خوابیده.اوکراین که ارتش درجه ۳ داره و اصلا نیروی هوایی نداره هم داره به پایتخت ارباب حمله میکنه.امیدوارم درس عبرت بشه.ارباب اینجوری زاییده نوچه ها که دیگه جای خود
  • چهار راه مرکزشهر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    شماها هم اگر طعم کوکائین اوکراینی را چشیده بودندی، مثل من طرفدارش شد کرتاهه، ملگ بل روشیه، درود شد با اوگراین💙💛🤧
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    بنده یک شرقگدا هستم از اینکه اربابم انقدر ضعیفه واقعا سرخورده شدم
  • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    مرگ بر پوتین متجاوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس