کد خبر 1513059
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مهاجم جدید پرسپولیس از عربستان می آید؟

رسانه آلبانی از علاقه مندی باشگاه پرسپولیس به مهاجم تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت «shqiptarja» آلبانی خبر داد سوکول سیکالشی مهاجم تیم ملی این کشور فوتبال خود را در ایران ادامه خواهد داد. این مهاجم ملی پوش فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم الخلیج عربستان بازی کرد و با پایان قراردادش جدا شد.

پرسپولیس قهرمان لیگ ایران علاقه مند به جذب سیکالشی است. این بازیکن در لیگ عربستان ۲۹ بازی انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند.

به نظر می رسد که سیکالشی پس از یک سال قرضی به قونیه سپور بازگشته دوباره ترکیه را برای ماجراجویی جدید در ایران ترک کند. با انقضای قراردادش در تابستان ۲۰۲۴، به نظر می رسد که سیکالشی پیشنهاد سنگینی دریافت کرده و می تواند زودتر از موعد قونیه را ترک کند.

مهاجم جدید پرسپولیس از عربستان می آید؟

این مهاجم از سال ۲۰۲۰ در تیم قونیه اسپور ترکیه حضور دارد. او دو فصل خوب برای این تیم بازی کرد و فصل گذشته را به صورت قرضی در عربستان بازی کرد. در حال حاضر در سن ۳۳ سالگی به دنبال قراردادهای مطلوب جدید در آستانه پایان کار خود است.

این مهاجم با تیم ملی ۵۳ بازی انجام داد و ۱۲ گل به ثمر رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    4 0
    ای خدا، از میان یکصدو بیست و چهار هزار پیغمبر، جرجیس پیغمبر رو اینا از کجا پیدا میکنن فقط یحیی میدونه، آخه از آلبانی!!!!!!!!!! اونم 33 ساله!!!
    • نادرفرهند IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      0 0
      وقتی فوروارد خوب داخلی مثل عباس زاده و سلمانی به دلیلهای عجیب جذب نمیشوند باید فوروارد ۳۳ ساله آلبانی بازنشسته دلالان سود جو وارد کشور کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس