کد خبر 1513152
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
فوتسال امید ایران با اقتدار قهرمان مسابقات کافا شد

تیم ملی فوتسال امید کشورمان با اقتدار قهرمان مسابقات کافا شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال امید کشورمان در گام آخر تورنمنت کافا ۲۰۲۳ به مصاف تاجیکستان میزبان رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر با اقتدار قهرمان این مسابقات شود.

تیم ملی کشورمان در اولین بازی مقابل ترکمنستان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد ولی نتوانست در بازی دوم مقابل قرقیزستان، یکی از تیم‌های خوب تورنمنت به برتری یک بر صفر دست یابد و روحیه خود را بازیابد.

در بازی سوم شاگردان صانعی به مصاف افغانستان شگفتی ساز رفتند و توانستند با نتیجه ۵ بر یک و در یک بازی یک طرفه و هماهنگ به برتری دست یابند.

تیم ملی فوتسال امید ایران در بازی چهارم نیز ازبکستان را با نتیجه ۵ بر شکست داد. در بازی انتهایی نیز تیم ملی کشورمان مقابل تاجیکستان به برتری رسید و با شایستگی فاتح مسابقات کافا شد.

رقابت‌های فوتسال کافا ۲۰۲۳ از یکم آبان در شهر دوشنبه تاجیکستان با حضور ۶ تیم برگزار شده و تیم ملی امید کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 2
    بابا می فهمید چی میگید؟!! می گووئید با اقتدار بعد اولین بازی باخت و افغانستان را بردند برای تیم فوتسال ایران که یکی از پنج تیم قدرتمند جهان است وقتی با یک گل بازی فینال را میبرد دم از قدرت می زنید ولله شما فقط داری به این تیم قدرتمند و با افتخار توهین می کنی و بس ، گاهی سکوت بهتر از سخن بیهوده گفتن است
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      2 0
      تیم امیده نه بزرگسال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس