کد خبر 1513261
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

هتل پارسیان استقلال تهران را می‌توان یکی از هتل‌های همه‌چیز تمام این شهر دانست. این هتل پنج ستاره روزگاری بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه بود و همه آن را با نام هتل رویال هیلتون می‌شناختند. هتل پارسیان در تقاطع چمران و ولیعصر واقع شده و دسترسی ایده‌آلی به نقاط مهم شهر و برخی از اماکن گردشگری معروف تهران دارد. در ادامه به بررسی امکانات این هتل، هزینه‌ رزرو و دیگر نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

معرفی هتل پارسیان استقلال تهران با جزئیات کامل

آدرس هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران به دو خیابان مهم ولیعصر و چمران دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان تجریش واقع شده است. اگر از طریق فرودگاه مهرآباد به تهران سفر می‌کنید، با پشت سرگذاشتن بزرگراه شیخ فضل‌الله و سپس بزرگراه چمران، در نزدیکی پارک وی به هتل استقلال خواهید رسید. مسافرانی که از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شوند، برای رسیدن به بزرگراه چمران و ادامه‌ مسیر به سمت هتل، باید مسیر بزرگراه چراغی و پس از آن بزرگراه نواب شمالی را طی کنند.

شما هم‌چنین می‌توانید در خیابان ولیعصر با عبور از میدان ونک در تقاطع پارک وی وارد بزرگراه چمران شوید. دوربرگردان را دور زده و سپس از اولین خروجی به سمت هتل استقلال حرکت کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل استقلال، ایستگاه متروی صدر است.

معرفی هتل پارسیان استقلال تهران با جزئیات کامل

انواع اتاق در هتل استقلال تهران

در این هتل اتاق‌های متنوعی در ابعاد و با امکانات متفاوت طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها در دو برج غربی و شرقی هتل واقع شده‌اند. اتاق‌های برج غربی:

  • 56 اتاق یک نفره
  • 175 اتاق دو نفره
  • 28 سوئیت کوچک
  • 2 سوئیت بزرگ

اتاق‌های برج شرقی:

  • 114 اتاق یک نفره
  • 159 اتاق دو نفره
  • 15 سوئیت کوچک
  • 3 سوئیت بزرگ

برج غربی این هتل در سال 41 و برج شرقی آن پس از ده سال، در سال 51 تاسیس شده است. با اقامت در سوئیت‌های برج شرقی شاهد منظره‌ای زیبا از کوه‌های شمال تهران خواهید بود. اگر به نمای شهر تهران و به ویژه شب‌های نورانی آن علاقه دارید، می‌توانید در سوئیت‌های برج غربی آن اقامت کنید. (البته در حال حاضر اتاق‌های برج غربی هتل در وضعیت "خارج از سرویس" قرار دارند.)

قیمت اتاق در هتل استقلال

قیمت رزرو اتاق در این هتل با توجه به تفاوت در ابعاد و امکانات هر اتاق متغیر است. قیمت فعلی هر یک از اتاق‌های این هتل را در ادامه می‌خوانید.

  • اتاق یک تخته: 3میلیون و 200هزار تومان
  • اتاق دو تخته: 3میلیون و 600هزار تومان
  • سوئیت نرمال: 6میلیون و 100هزار تومان
  • سوئیت رویال: 15میلیون و پانصد هزار تومان

شما می‌توانید با پرداخت 1میلیون و 200هزار تومان از یک تخت اضافه در اتاق خود بهره‌مند شوید.

امکانات هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران به عنوان یک هتل 5 ستاره، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید اشیاء و دارایی‌های قیمتی خود را به صندوق امانات این هتل بسپارید و در طول سفر نگرانی‌ای بابت آن‌ها نداشته باشید. اینترنت پرسرعت رایگان، روم سرویس و مینی بار از دیگر امکانات اولیه‌ای هستند که از یک هتل 5 ستاره انتظار داریم و در این هتل ارائه می‌شوند.

در طول اقامت در این هتل می‌توانید در استخر و سونای آن لحظات جذابی را پشت سر بگذارید. سالن ورزشی هتل استقلال نیز با تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای در اختیار مهمانان قرار دارد. 2 زمین تنیس، شعبه‌ی بانک و دستگاه خودپرداز، فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی، پارکینگ، انبار چمدان، خشکشویی و لباسشویی و ... را نیز می‌توان در لیست امکانات مهم این هتل قرار داد.

اماکن تفریحی و گردشگری نزدیک هتل

یکی از ویژگی‌های مهم هتل پارسیان استقلال تهران، قرارگیری آن در موقعیت جغرافی ایده‌آل و نزدیکی به نقاط مهم شهر تهران است. بسیاری از کسانی که برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به این شهر می‌آیند، اقامت در این هتل را به دلیل دسترسی آسان به محل نمایشگاه ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید به تله کابین توچال بروید، هتل استقلال محل اقامتی مطلوب برایتان خواهد بود. کاخ سعدآباد دیگر جاذبه‌ی گردشگری نزدیک به این هتل است. نزدیکی به دربند، کوه‌های البرز، پارک ملت از دیگر مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌آیند.

رستوران‌های هتل

هتل استقلال دارای چند رستوران است که آن‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

  • رستوران رز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیطی مشرف به کوه‌های شمال تهران سرو می‌کند.
  • کافه رستوران کزبار که در محوطه‌ی سرسبز و زیبای این هتل واقع شده است. قرار گرفتن کافه کزبار در میان درختان محوطه‌ی هتل و در کنار استخر زیبای آن، این کافه را به یکی از زیباترین کافه‌رستوران‌های تهران بدل کرده است.
  • کافه رستوران گاتالا که یکی از شعبه‌های رستوران گاتالای ترکیه است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ترکیه‌ای و مدیترانه‌ای را میل کنید.
  • رستوران سنتی خاتون که با انواع غذاهای سنتی ایرانی از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند.
  • کافی‌شاپ هتل نیز در لابی پذیرای با انواع دسرها و نوشیدنی‌ها پذیرای مهمانان هتل است. در این کافی‌شاپ می‌توانید از موسیقی زنده پیانو نیز لذت ببرید.

علاوه بر این موارد تالار رستوران‌های هتل با نام‌های یاس 1 و 2 میزبان مهمانی‌ها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی مختلفی در این هتل هستند.

معرفی هتل پارسیان استقلال تهران با جزئیات کامل

قوانین هتل استقلال تهران

برای اقامت در این هتل، توجه به قوانین زیر الزامی‌ست:

  • برای کنسل کردن رزرو باید حداقل 20 روز قبل از تاریخ مورد نظر اقدام کنید.
  • پذیرش کودکان کم‌تر از 7 سال به صورت رایگان انجام می‌شود.
  • امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل وجود ندارد.
  • پذیرش هتل در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 انجام می‌شود.

رزرو هتل پارسیان استقلال تهران با فلای تودی

در این مطلب به معرفی کامل هتل پارسیان استقلال تهران پرداختیم. این هتل در نگاه بسیاری از مهمانان یکی از بهترین هتل‌های تهران است. این هتل لوکس از جهات بسیاری توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. برای رزرو اتاق و سوئیت در هتل استقلال با تخفیف ویژه، با فلای تودی تماس بگیرید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس