کد خبر 1513399
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
واکنش گل‌گهر به انتقاد ساکت از سقف بودجه: حق و حقوق بقیه را ضایع نکنید!

مدیرعامل گل‌گهر در واکنش به انتقاد ساکت از قوانین سقف بودجه می‌گوید قوانین برای همه برابر است و نباید حق و حقوق بقیه را ضایع کنیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از لباس تیم سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه واکنش نشان داد و عنوان کرد «اگر به عنوان آخرین باشگاه بودجه خود را اعلام خواهیم کرد به این دلیل است که مقررات سراپا اشتباه است. ما روز گذشته اتمام حجتمان را بر مقررات امسال اعلام کردیم. چه مقررات ۳۰‌ گانه که بسیاری از آن جای اشکال دارد و چه موارد مالی که دقت نظر در آن نشده است.»

در همین راستا، محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر درباره قوانین سقف بودجه و اظهارنظر مدیرعامل باشگاه سپاهان در این خصوص اظهار کرد: ممکن است اشکالاتی به قوانین سقف بودجه وارد باشد و کارشناسان و مدیران باشگاه‌ها نسبت به این قوانین پیشنهاداتی داشته باشند و این قوانین با شرایط‌شان جور در نیاید. باشگاه‌ها با شرایط خودشان پیشنهاد می‌دهند و گفتن این پیشنهادات اشکالی ندارد اما وقتی این قوانین تصویب می‌شود و بخشنامه گذاشته می‌شود، نمی‌توان آن را تغییر داد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید ساکت به سقف بودجه

او اضافه کرد: اگر دستورالعملی ابلاغ شده، قطعا یک بسیج همگانی پشتش بوده و کارشناسان نشسته‌اند و صلاح دیده‌اند که این قانون اجرا شود. حالا به شروع فصل رسیده‌ایم و این برابری نیست که من بدون رعایت کردن قوانین بروم و شرایط را برای تیم‌داری فراهم کنم و بعد بگویم فلان بند را قبول ندارم، اصلاحش کنید. این باعث می‌شود که حق و حقوق بقیه ضایع شود. اگر بخواهید سهمیه زیر ۲۵ سال را آزاد کنید، من هم دو بازیکن داشتم که آن‌ها را از لیست خارح کردم. حالا باید چه‌کار کنم؟ به نقطه اول برگردم؟

مدیرعامل گل‌گهر اضافه کرد: همه تیم‌ها با توجه به این چارچوب بسته شدند. اگر می‌دانستیم قانون قرار است تغییر کند، شاید ما هم رویکرد دیگری در پیش می‌گرفتیم. باید ببینند از این تغییر بقیه تیم‌ها چه آسیبی می‌بینند. اگر قرار بر اصلاحات باشد، نیم‌فصل یا آخر فصل این کار را انجام دهند. این قانون را تصویب کردیم و حالا باید منتظر آثارش باشیم و بعد به دنبال اصلاح آن برویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام چی شدتادیروزگل گهراینهمه ولخرجی میکردحالاکه نتونسته بازیکن خوب بگیردمدیرعاملش حرف ازقوانین مصوبه میزند ایکاش دخالت توتیمهای دیگه نمیکردند
  • حسن IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    اگر باشگاه سپاهان خصوصی هست وازبیت المال استفاده نمی کند حق دارد مدعی شود ولی اگر یک ریال هم از بیت المال استفاده می کنند باید امثال ساکت راسر جایش بنشانند تا دربرابر قانون زبان درازی نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس