به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا، ویدئویی از متن و حواشی عجیب جلسه نظارت کنگره آمریکا با همکار تجاری هانتر بایدن منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت:

دِوون آرچر شریک تجاری سابق هانتر بایدن، به جلسه کمیته نظارت مجلس نمایندگان رفت و در پشت درهای بسته با نمایندگانی که به دنبال بررسی موضوع ارتباط جو بایدن با فرزندش پیرامون روابط مالی مشکوک هانتر بایدن با کشورهای خارجی هستند، سخن گفت.

طبق نقل رسانه‌های آمریکا که با برخی افراد مطلع از مسائل مطرح شده در جلسه اطلاع دارند، آرچر صراحتاً اعلام کرده که هیچ مدرکی دال بر ارتباط بایدن با معاملات تجاری خارجی پسرش ارائه نشده است.

از طرفی دن گلدمن، نماینده دموکرات کنگره بعد از جلسه کمیته نظارت، در پاسخ به چندین سوال، هرگونه ارتباط مالی جو بایدن با پسرش را طبق اظهارات آرچر و برخی شواهد دیگر رد کرد.

جالب اینکه گلدمن در مصاحبه‌های خود حتی ادعا می‌کند که زوال قوه شناختی بایدن مانع از آن شده است که در تماس‌هایش با هانتر بفهمد او دقیقا با چه کسی تلفنی صحبت می‌کرده و یا اینکه در تماس‌ها، هانتر اغلب با بلندگو با پدرش حرف میزده و اصلاً در بیشتر تماس‌ها درباره موضوعاتی عادی مثل آب و هوا با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس