کد خبر 1513905
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
واکنش سرمربی تیم ملی بسکتبال به خط خوردن ستاره ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خط خوردن جمشیدی از تیم فقط به دلیل مسائل فنی بود و هیچ مشکل شخصی با او ندارم.

به گزارش مشرق، پس از اعلام لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران در مسیر آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۲۳، با خط خوردن نام محمد جمشیدی، حواشی قابل توجهی در این رابطه پیش آمد و بسیاری دلیل این اتفاق را مسائل غیر فنی دانسته و برخی از منتقدان هم از تصمیم «هاکان دمیر»، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی انتقاد کردند.

در همین راستا، هاکان دمیر با تکذیب وجود هر گونه مشکل شخصی با محمد جمشیدی، گفت: مطمئن باشید عملکرد همه بازیکنان برگزیده شده برای اعلام این لیست ۱۵ نفره، توسط کادرفنی و شخص من بررسی شده‌اند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا با این اوصاف خط خوردن جمشیدی صرفا به دلیل مسائل فنی بوده است؟ توضیح داد: بنده با ارزیابی آمار هجومی و دفاعی همه بازیکنان در تمامی تمرینات و مسابقات تدارکاتی، همچنین آنالیز ویدیویی عملکرد آن‌ها بعد از هر مسابقه و تمرین، این لیست را مشخص کردم.

رضایت دمیر از آماده‌سازی حدادی

او با اشاره به روند رو به رشد حامد حدادی پس از مصدومیت نیز گفت: حدادی با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز دوره توانبخشی و فیزیوتراپی پس از مصدومیت، تمرینات تیمی را از هفته جاری آغاز کرده است. بر این اساس ترکیب ۱۲ نفره بعدی برای جام جهانی نیز باز هم با بررسی‌های دقیق مشخص خواهد شد.

واکنش سرمربی تیم ملی بسکتبال به خط خوردن ستاره ایران

دمیر در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او حامد حدادی به جام جهانی می‌رسد؟ توضیح داد: او تاکنون تنها توانسته دو جلسه با تیم تمرین کند، اما می توانم بگویم که روند بسیار مثبت و خوبی را در مسیر بهبودی طی می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس