کد خبر 1514638
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
ضاربان محیط بان شاهرودی دستگیر شدند

رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.

به گزارش مشرق، علی اکبر قربانلو ، ضمن تائید ضرب و شتم علیرضا دزیانیان محیط‌بان شاهرودی بیان کرد: محیط‌بانان در حین گشت زنی در منطقه تپال متوجه حضور شکارچیان می‌شوند و برای بررسی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آنها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.

رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به تیراندازی شکارچیان به سمت محیط‌بانان، افزود: محیط‌بان علیرضا دزیانیان که محیط‌بان نمونه کشوری نیز شناخته شد و چندی قبل مورد تقدیر قرار گرفت، در بیمارستان بستری است.

پیگیری ها از شخص محیط‌بان مضروب نشان می‌دهد که وی در حال معالجه بوده و در انتظار نظر نهایی پزشکان است. گفته می‌شود به وی صدمات و ضربات جدی وارد آمده است.

صبح امروز استاندار سمنان با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از این محیط‌بان عیادت کرد. سید محمد رضا هاشمی ضمن دستور رسیدگی این موضوع در اولویت‌های کاری محیط زیست و فراجا، خواستار برخورد جدی با این مسئله شد.

وی همچنین در صفحه مجازی خود نوشته است که از این شکارچیان یک لاشه قوچ وحشی نیز کشف و ضبط شده است، وی این سه شکارچی را شرور سابقه دار معرفی کرده است.

در پی ضرب و شتم دزیانیان بار دیگر موضوع ضابطان محیط زیستی در استان سمنان و عدم امنیت جانی آنها مطرح شده است موضوعی که بارها و بارها در محافل مختلف درباره آن اظهار نظرهایی شده اما هیچ وقت به نتیجه نرسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس