متهمین هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک در بازداشت هستند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت متهمین هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اتفاقات تلخ چند روز گذشته که شامل هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) در روز تاسوعای حسینی بود، بلافاصله شورای تامین، دستگاه‌های نظارتی مجموعه حاکمیت، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج اقدامات لازم را به منظور شناسایی و برخورد با عاملین این اتفاقات انجام دادند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز پس از اطلاع از هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم در اراک دستورات رسیدگی به پرونده را صادر و در چهارشنبه هفته گذشته دو متهم اهانت به این خانواده که یک زوج بودند را شناسایی و بازداشت کرد که این دو زوج هم اکنون در بازداشت هستند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در خصوص حادثه عصر تاسوعای حسینی نیز  ۱۸ نفر شناسایی شدند که پنج نفر به دستگاه قضایی معرفی شدند و متهمین اکنون در بازداشت هستند.

موسوی بیان کرد: دستگاه قضا طبق قانون و عادلانه و به دور از هیجانات رسیدگی قضایی به این پرونده‌ها را انجام می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    6 0
    حالا فردا با یک معذرت خواهی آبکی آزاد نشوند
  • فدائی رهبر معظم جهان اسلام امام سید علی خامنه ای IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    2 9
    توهین و هتک حرمت خانواده شهدا صحیح نیست و کسانیکه با خانواده ایثارگران که عزت و اقتدارسازان این خاک هستند نادرست برخورد کنند مصداق وطنفروشان و دشمنان نظام هستند و باید قاطعانه دستگاه قضا آنان را مجازات نماید .
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    2 1
    چند روز قبل زن همسایه ما، محجبه می باشد،به یک دختر کم حجاب تذکر و نصیحت میکرده که توسط یک پسر ناشناس،به سختی زخمی و دستش شکست،هرچه تلاش کردند ضارب پیدا نشد،شوهرش با هزینه زیادی، دست خانمش را گچ گرفت.بیمارستان هزینه را به عنوان آمر به معروف قبول نکرده و گفته نباید دخالت و فضولی می کرد،قانون حمایت خاصی از آمربه معروف نمی کند و دربین مردم هم وجهه خوبی ندارد و به عنوان فضولی در امور شخصی نگاه میکنند.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    9 0
    ادب کنید ادب کردنی...
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    7 1
    حرومی ها چه کسی راهتک حرمت کردید؟ کسی که اگرتوسوریه مقابل داعش مقابله نمیکردزن وناموستون دربازارهای برده فروشی،فروخته می شد تف به ذات کثیفتون خوک صفتان
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      0 0
      شکر زیادی خوردند (مخالف معنای شکر در دهخدا)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس