عزم راسخ سازمان بازرسی برای حمایت از تولید داخلی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کشور در تلاش است تا با حمایت از صنایع داخلی زمینه توسعه و بازگشت به تولید بنگاه های اقتصادی را فراهم کند.

به گزارش مشرق، ذبیح الله خدائیان بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد بیان کرد: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضائی با حضور رئیس قوه قضائیه مطرح خواهد شد و قوه قضائیه در تلاش است تا شرایط بازگشت به تولید بنگاه‌های اقتصادی را فراهم کند.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه آلومینیوم بیان کرد: این کارخانه ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد که ضرورت دارد مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون قطعی مکرر برق و خسارت‌های وارده به صنایع و واحدهای تولیدی بیان کرد: متأسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود برق شاهد قطعی برق در واحدهای تولیدی هستیم و بعضاً واحدهای انرژی بر با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه‌ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

او قول مساعد داد که جمع بندی تمام مسائل و مشکلات را در جلسه آتی قوه قضائیه طرح و برای پیگیری رفع آنها بر اساس وظیفه ذاتی سازمان بازرسی اقدام کند.

خدائیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است، یادآور شد: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و از هیچ‌گونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    می تونید با توجه به این عزم راسخ یک حلقه لاستیک با قیمت مناسب برای خودرو اینجانب پیدا کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس