دشت سه‌امتیازی ذوب‌آهن از انزلی/ شکست تلخ تارتار برابر تیم سابق

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر برابر ملوان انزلی به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملوان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک ذوب‌آهن همراه شد.

امیر عرب‌براقی با کمک‌های محمدعلی پورمتقی و دانیال باشنده قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

ملوان و ذوب‌آهن با مربیان جدید در اولین بازی فصل برابر هم قرار گرفتند، مهدی تارتار جای مازیار زارع را روی نیمکت ملوان گرفته بود تا در اولین بازی رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد. محمد ربیعی هم به جای تارتار هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته است.

جدال دو تیم در نیمه اول بدون رد و بدل شدن توپی از خط دروازه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شروع نیمه دوم با یک شوک برای ملوان میزبان همراه شد و توپ با برخورد با محمدحسین اکبرمنادی وارد دروازه انزلی‌چی‌ها شد تا ذوب با گل به خودی پیش باشد.

البته ملوان در سریعترین زمان ممکن این گل را جبران کرد و یک دقیقه بعد مسعود زائرکاظمینی توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا نتیجه یک بر یک شود.

با این حال در ادامه باز هم این ذوب‌آهن بود که توانست به گل برسد و دوباره پیش بیفتد. در دقیقه ۵۲ عرفان معصومی گل دوم سبزپوشان اصفهانی را به نام خودش کرد تا بار دیگر ذوب‌آهن تیم پیروز مسابقه باشد.

تلاش دو تیم در ادامه نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت ذوب‌آهن در انزلی با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد و سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را به دست بیاورد.

ملوان هم فصل جدید را با شکست آغاز و تارتار برابر تیم سابقش شکست تلخی را تجربه کرد.

ترکیب اولیه ملوان:

محمدحسین اکبر منادی ،حامدنورمحمدی،محمدرضا خانزاده ،امین پورعلی،آرمان اکوان،رضا جعفری ،محمدرضا بردبار،مسعود زائرکاظمینی، پدرام قاضی پور،مجیدعبدی و حسین صادقی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه ذوب‌آهن:

حبیب فر عباسی ،محمدقریشی، نادر محمدی ،شایان مصلح،امیرحسین جدی ،پوریا آریا کیا،فردین یوسفی ،عرفان معصومی ،سجادآشوری ،محمد حسین اسلامی و محمد جواد محمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس